… da je zjutraj sploh zlezel iz postelje?
V trenutku, ko pomisli na 75 kvadratnih metrov stanovanja, ki jih je potrebno v parih dnevih ‘zglancati’ do popolnosti?
Mogoče par ur kasneje, ko (k sreči) propade dvakratni poskus umora ljube blogerke – z elektriko?
Kaj pa ob ugotovitvi, da lisice na avtomobilu niso prvoaprilska šala?
Bi mogoče bilo vredno obžalovati jutranje vstajanje takrat, ko bankomat poje kartico? Sploh, ko v denarnici zmanjka 5 evrov za plačilo kazni?
Kaj pa, ko v kratkih rokavih sediš pred Lutkovnim gledališčem, čakaš na tistih 5 evrov in te klošar povabi na kavo?
Ne?
Smo trpežni?
Prenesemo vse?
Skorajda. Novega izbora SIOL-ovih hišnih blogerjev pač ne.
Grem spat.
Preventivno.
Če mi danes Luna pade na glavo, se namreč ne bom čudila.
Čeprav prvi april … vse ima svoje meje;)
ob 20:28
eh,pospravlat ni treba. pa je koj mal lažje ;)
ob 20:41
Še vedno je upanje, da nas nekdo vleče za nos. Bi mi bilo bolj smiselno… :((
ob 20:48
Da ne bi začel jaz naštevati kaj vse sem doživel danes… :(
ob 20:52
no, ko to preberem sem hvaležna za 12 ur na faksu in vmesno kavico. Delaj se, da se nič ni zgodilo in dihaj :D
O hišnih blogerjih pa….khm, khm…nič – to bo čisto prava beseda.
ob 21:16
Zakaj pa nisi rekla klošarju za pet ojrov? :D
ob 22:52
Pa kje ti sediš, da te kader ni ujel? Bil tam, grizel nohte in upal, da pride kdo ljub mimo. Škoda. Drugič bom bil raje pirček, lisice ali elektrika, da se vsaj pošlatamo, če že ne vidimo.
ob 22:53
Huh, sem se že spraševal kam so šli danes vsi problemi. Zdaj, ko vem, da so pri tebi sem ti prav hvaležen, če ti je kaj lažje zaradi tega.
ob 23:19
uf uf, dans je biu en dan … Ampak je res velik stvari šlo v napačno smer. Jutri je nou dan, zahvalimo se da ga lahko vdihnemo, pol pa naprej :)
ob 23:40
važička :mrgreen: tvoje tegobe sem dala na ignor, ker sem fouš zaradi 75-ih kvadratov ;) …upam, da Irena okoli ne hodi s trajno in ji je “špk” le adrenalin zdrmal …
ob 23:50
Ma mona šutasta, zakaj nisi rufnla, bi naredila sam 5 korakov nazaj in ti dala keš! :( Kdaj si pa kartico zgubla??? Ma ne noooo, danes res ni good day in prvi april je prvič ko me noben ni tako (ali drugače) nategnil, je pa zato poskrbelo celo vesolje s takim blesavim črno črnastim pythonovskim humorjem… Ampak da, vem da ti to čist nč ne pomaga in je daleč od smešnega. Če rabš kej, sporoč.
@Black, jst sm danes mela res dober namen uletet pa ni ratalo zaboga ne, pridem pa zato jutri.
ob 9:20
jaz ne rabim niti zlezti iz postelje in mi je ze zal, da sem se zbudila. ker se zaves, da si se zbudil v prazni postelji, brez upanja na prej samoumenvno veselje, v tuj svet, kjer je tvoj najbolj zvest sogovornik tvoj dragi plasc. ker ves, da bo tako vsak dan do nadaljnjega.
pri nekomu je tak samo prvi april, yame je prvi april napovedan 40 dni
ob 14:15
Wtf?
kakšna elektrika? :o
ob 17:59
MaMlaz, vse najboljše za rojstni dan.
Meni je takšen vsak 1. april… :))))
ob 18:05
It was me….
ob 18:11
hepi 2. april :D
ob 22:36
Vse to preneseš, Siolovih novih hišnih pa ne?!!!! Hahahaha … Daj to malo pojasni bolj v detajle, da ne bo spet ostalo pri namiguštvih, zahrbtnih mislih in obrekovanjih ob blogmerežnih omizjih. Patetično izpade! Tako se lahko pa vsaj skupaj zabavamo … Saj si pogumna in brihtna punca, al’ niti ne?
ob 22:44
siolovo uredniško politiko itak nima smisla več pluvat. odpreš blogos in kaj vidiš? kopico zateženih dnevničarjev, ki misljo, da ustvarjajo neko legitimno sceno in obenem še upajo, da kdo to bere. jao, jao. jaz zalutam tule iz golega dolčasa, če se mi slučajno kakšna stran predolg nalaga in mam čas za kakšen šund prebirat. durgega pa tudi od najbolj priznanih na vrhu ne pričakujem več. katastrofa!
ob 10:55
@Tejkla; Ta teden nimam izbire. JE treba pospravljat;)
@Strojnik; Upanje baje umira zadnje
@Volk; Glej, da vse napišeš;)
@Šuši; Heh, se trudim, pa mi ne gre. Če ne prej … ko na drugi strani pirovske flaške zagledam Eirene, za katero se mi še dan kasneje zazdi … da je malo pod ‘štromom’:)
@Človek; Sem vmes razmišljala, da bi šla na Čopovo nažicat tistih 5 evrov, pa sem se premislila. V primeru, da mi še to ne bi uspelo, bi svoj ego iskala … po Ljubljanici.
@Black, 1. april nam očitno ni bil usojen. No, drugi tudi ne. Smo pirčkali in se tresli brez tebe. Naslednjič malo manj delaj … pa se bomo vsaj videli, če se že šlatali ne bomo:-P
@Feniks; Ni problema, vaja dela mojstra. Če imaš še kako težavo … ti kr pošlji. Zrihtamo vse.
@Pepe … danes je že tretji dan … in svet je že veliko lepši;)
@Pokahontas; A veš, da ni lepo bit fouš? Čeprav … no … malo si celo sama zavidam;))) Irena? Ni videt preveč ‘pretresena’, frizura je na mestu … vse ostalo pa … saj veš, Irena;-D
@Irenca; Phe, tistih 5 evrov ne bi odtehtalo onih, ki sem jih dobila včeraj … da se ubiješ ne. Bili so – fenomenalni in so že pospravljeni na posebnem mestu;)
@Calamity; 40 dni??? Nekateri pa res pretiravajo;)
@Blazz: Elektrika, štrom, Matilda? Nekje v bližini pečice, nape? Kdo bi vedel? Jaz ne:(
@MaMlaz: Vse najboljše!!! (Pa vseeno upam, da so tvoji 1. aprili bolj prijetni;)
@Tatya00: 3. april;)
@Simona: Tokrat sikaš povsem brez potrebe. Tvoje mesto med hišnimi namreč še nekako ‘kupim’, prav tako Ankino. Gartnerjevega pač ne. Promoviranje štancanja praznih zapisov in komentarjev (pod krinko uredniškega izbora) se mi zdi žaljivo. Sploh ob misli, da je z liste hišnih blogerjev odletel recimo – Pograjc. Saj razumem; kvantiteta pred kvaliteto. Se mi bo še Crni zasmilil …
@Antipatri: A je kje kaka uredniška politika?
ob 11:05
itak, da vse prenesemo…s tem, da so eni po dogodkih povsem indiferentni, drugi malo manj, tretji dozivljajo srednje tezke psihofizicne reakcije, četrtim se vse zdi tako lahkotno, peti dozivljajo depresije… :D
ob 11:16
Moj prvi april je bil kar v redu… Nategnili so me takoj, ko sem vstala, le da sem izvedela, da sem bila nategnjena šele na koncu, ker mi ni prišlo. A bolje to kot nič ali kako že :) Potem so mi neki ljudje izbrali mojii 2 pesmi za zbornik pesmi, čeprav sem poezijo že zdavnaj dala na stranski tir, pa sploh ni šlo za prvoaprilsko šalo. Za konec pa sem še bila prvič v Ortotu (s tabo sem bila samo zunaj) in mi je sicer en debeluhar takoj ukazal, naj se slečem, potem pa sem se smejala tekstom nastopajočih. No da ne pozabim, da sem poskrbela še za Mamlaza, za katerega mi je moja čarovniška kugla rekla, da ima danes rd in sem mu posvetila drk material. :)
ob 11:35
Zloba – moj 1. april je vedno super.
Če že sexam ne, vsaj Morska poskrbi za me. (še rima se :))))
Morska – upam, da si si ta dan dala v opomnik, tako da mi boš lahko vsako leto za rd drk material posvečala. Hvala še enkrat.
Simona – en dobronamerni nasvet kljub temu, da me nihče ni nič vprašal. Probaj si avatar zamenjat, ker na tej popačeni slikci izgledaš trolsko grozljiva. Sploh si ne upam z miško it čez, da mi tvoj avatar kurzurja ne popapca. ;)
ob 12:41
Prebral sem si še enkrat (po grozilnem tel. pogovoru) kaj sem napisal o Simoninem avatarju pa bi rad pripomnil, da komentar leti samo na avatar in ne na Simono osebno. (op.a.)
ob 12:42
je že prepozno, mamlaz, si že zajebal :mrgreen:
ob 13:38
@zloba:
Ja, sikala bi brez potrebe, če bi imela v obziru preko namigovanja poanto branja misli. In kar se tega tiče, v tvojem primeru nimam kakšnih posebnih problemov, ker mi je okvirno povsem jasno, kakšna nastrojenost te vodi pri prvem, drugem ali tretjem. Ampak …! Tukaj je bistvena pisana beseda, ki jo lahko prebere kdor koli, bolj ali manj obveščen. In dobro je prebrat argumentacijo, vsaj krajšo razlago. In zakaj se ne zgodi? Saj nisi edina, ki molči in si marsikaj misli ob tem … Na blogu se je na veliko zgubljalo čas in pisarilo že o tem in onem v zvezi z blogerji, v trenutku ko se togota tiče vipovsekega predela pa vsi tiho in tako previdni, kot bi se bali za svojo blogorit. Z izjemo parih kampanjskih floskul o protežiranih.
Seveda razumem, kako občutiš Gartnerjev proteže v primerjavi z incidentom Pograjc. Ampak … Tudi takrat je na ta incident sikala Crniju samo moja malenkost, ostali ste zgolj oplazili zadevo potiho, med sabo, Fetalij je pa celo krulil, čemu razburjanje, saj še vedno lahko piše izven hišnih, medtem ko je sam hišni postal. In za take fore je Simona tako fajn material, ker vedno pizdi, izigrava neko pravičništvo in zastopanje nivoja, ostali pa izigravate prijetne, nekonfliktne bambije, ki kaj kritičnega sipnete iz sebe zgolj z namigom ali takrat ko kakšna kritika obče ponarodi, da je vnebovpijoč triumf kot kakšna nova moda. Taisti simpatični frajerji imajo pa še Simono lahko na tapeti, češ, kaj si pa ta misli, da je, da kar razgraja, kakor ji paše. In na tiho … eh, tako itak ne bo nikamor prišla, saj je noben ne mara, ali se jo pa vsaj boji, moja tiha maša je boljša taktika, a ne???!!!
Odkar pišem blog, sem dobila za tako vzdušje preveč mailov, kjer mi neke osebe izražajo opravičila za kakšne napade in izražajo mišljenja, kjer naj bi podpirali kakšen moj izpad, a tukaj tega ne povejo (vedno navedejo tudi za lase privlečen razlog, na primer, da se jim ne ljubi … a ljubi se jim meni pista na skrivaj … Zanimvio!!!), kar tudi povem: Foraj! Povej, kaj misliš v resnici javno, čemu na skrivaj, čemu tako previdno??? Patetiki! Pogrešam karakter, predvsem od nekaterih, ki naj bi ga baje imeli, ker naj bi imeli večji duhovni in iqjski diapazon od kakšnega Gartnerja! Pa na koncu še Gartner večkrat izpade bolj pokončen. Tu mač!
@MaMlaz:
Hehe … Ni panike! Imaš popolnoma prav. Ta stisnjen zmazek izpade kot prizor iz Izganjalca hudiča. Ampak ni panike. S tem se mi res ne ljubi ukvarjat. Itak pa mislim, da to ne more bit razlog, da kdo ne bi prišel na moj blog, ki sicer prišel bi. Konec koncev tudi tebe ni bilo nič na spregled, ko ta strahota še ni obstajala. Mogoče pa v prihodnosti še kakšno nalimam v profil bloga. Tako bolj z odrtim kužkastim pogledom, ki ne bo nič manj varljiva od te, a morda bolj priljubljena … hehe …
Lp
ob 15:52
@Simona;
Ko v svoj komentar stlačiš ‘patetične bambije’ ali pa ‘pogumne pa brihtne punce’ po mojem sikaš brez potrebe in vsakič me mine veselje do konstruktivne debate s tabo. Ni mi čisto jasno, zakaj moraš biti že v štartu žaljiva do svojih sogovornikov, zgolj in le zato, ker ne izpolnjujejo tvojih ‘pričakovanj’?
To, čemur ti praviš patetika, ‘na skrivaj’ in ‘previdno’ je pač moj način pisanja in nikakor ni mišljeno, da bi moral biti vsem všeč. Če te karkoli zanima – vprašaj, običajno odgovarjam, ne da pa se mi pisati neskončnih traktatov, v katerih tako ali tako ne bova našli skupnega jezika in v katerih se bova bolj kot z vsebino – ukvarjali druga z drugo. To je po mojem – patetično.
Skoraj tako zelo patetično kot tvoje ‘mučeništvo’, ko ena in edina sikaš Crniju, ko ‘pizdiš, izigravaš neko pravičništvo in zastopaš nivo’. Pa daj, lepo te prosim, toliko pa te že cenim, da verjamem, da ne bi napisala niti enega bloga, enega komentarja ali se spustila v eno samo debato, če ne bi sama tega želela. Vsak od nas si je izbral svoj način in vsak od nas bere in počne to, kar mu ustreza.
Zakaj večina blogosfere molči? Zato, ker verjetno nima nič pametnega povedati. Vsi po spisku gostujemo na Siolovem portalu in Siol si lahko privošči, karkoli jim pade v rit. Kakršnokoli preveliko javkanje na temo blogerjev in blogosfere pa se tako ali tako skoraj vedno sprevrže v butaste prepire, v katerih na koncu koncev nekaj samooklicanih blogerskih starost v nedogled pogovarja samih s sabo.
Houk. Govorila sem … no … pisala. Zdej pa grem ribat novo podnajemniško luknjo. Bljak.
ob 16:00
Simona, nekateri se ne pizdimo vsepovprek, ker nam je enostavno škoda energije, za tako butaste stvari. Tudi sama sem si mislila (upala?), da je to z novimi hišniki prvoaprilska šala, ampak očitno ni. Pa kaj pol – loh se pizdim in dosežem…emmm.. koji kurac že??? Loh se ne pizdim ter težim naokrog in porabim ta čas za pir z meni ljubimi ljudmi. Oziroma pardon – če bi se npr s tabo spuščala preko komentarjev v neke debate in pisala take klobase, bi loh z Mojimi Srci ne sam enga pira spila, ampak še kosilo pojedla in se ga napila ko mamba. Me čisto boli kurac za vse in da, NE LJUBI SE MI pizda, predvsem (!!!) pa se mi zdi pofukano zamalo, da bi se s tem ukvarjala in metala dragocen čas stran.
Več kot ene Sanjine vrstice si zadeva ne zasluži. Ker se nam zdi vsem (ali pa vsaj vsem tistim katere sama poznam) takoooooo brezveze. In se imamo rajši lepo. Ali pa se ubadamo z mal večjimi problemi v lajfu, kot je kdo je nov hišnik in ne. Edini, ki vas za to ne boli kurac in ki sikate (da, sikaš čist, čist, čist brezveze zdej) ste tisti, ki se vas to direktno tiče. Mene se ne, torej čao pao in ne bom zadevi posvečala niti te ene vrstice. Dejte se pobit med sabo, mejte zdrahe v vasi Blogos in se ubadajte s takimi stvarmi še naslednje pol leta, če hočte. Priporočam pa, da pred spanjem za lahko noč in pred zajtrkom za dobro jutro pol ure masturbirate. Moooogoče, vam bo pomagalo.
In da, lep pozdrav tudi tebi!
Irena
P.S.: Upam, da je dovolj jasno iz tega komentarja, da se tukaj zame konča debata. Pa dej me linčat, postavi se na trepalnice magari in cepetajoče zahtevaj težke argumente. Jih pač ne boš dobila, jebi ga. Zakaj? Ker sem dovolj jasno zapisala, da se mi ne da ukvarjati s takimi glupostmi.
ob 17:13
hahaha, Simona, a kar zasebne maile dobivaš v podporo in opravičila? Ti še jaz kakšnega spišem? Obljubim, da bom zelo osladen in preden ga odpošljem, ga lahko še preko ekrana naparfumam;) Joj, kakšni bedniki morajo biti to, da se jih je sram opravičiti ali pa izraziti podporo na blogu. Kronično simpatični, kronično nevtralni, kronični deževniki.
Kar se tiče Gartnerja – zanimivo, da je Holtova v učnem načrtu slovenščine ali za maturo sprejemljiva, Gartner med gostujočimi hišnimi blogerji pa ne;). Kaj lahko povzroči večjo škodo, je seveda retorično vprašanje.
Glede Pograjca pa predlagam, da ga za stalno vrnejo namesto anemične Jerkičeve.
ob 17:48
dodaj na seznam celodnevno ležanje na kavču z obkladki in zvitim gležnjem… mene je naredilo precej penastega…
ob 20:18
zloba:
Ne gre za nikakršno izpolnjevanje MOJIH pričakovanj …
In ja, “skrivaj” in “previdno” je tvoj način in komentiram tudi način. Všeč, ne všeč je irelevantno. Relevantno je, zakaj in čemu na ljubo.
Nikoli nisem s tabo prišla na nikakršen oseben nivo … vedno sem komunicirala O tematiki, vključno s pristopom seveda.
Moje pizdenje se ti zdi patetično in izigravanje mučeništva?!!! Tega ti pa ne verjamem. Kej jaz osebno od stvari, ki jih komentiram ali pizdim nimam nič, torej je mučeništvo brezvezen podtik. Tudi nimam nič s Pograjcem in se mi gladko lahko fučka, ali so njega skenslali ali ne. Kakšno mučeništvo neki? Torej … Verjetno gre za nekaj drugega, a ne?! In pojma nimam, kaj ima želja s tem opraviti? A sem kje napisala, da sem kar koli kdaj napisala proti svoji želji?! Moje opombe letijo na to, zakaj ima nekdo na primer željo, da bi bilo nekaj drugače, pa se ne artikulira, rad pa zapravlja besede v prazno. Da se oklicuje za zagovornika nivoja in sočustvuje z nekim kolegom, na licu mesta se mu zdi pa kar koli zinit brez veze. Osebno mislim, da se mu ne zdi brez veze, ker bi tudi sam neštetokrat v življenju rad videl, da bi kdo kaj zinil ali naredil zanj, ampak nima jajc, ker ima sebe pač rajši, za vsak slučaj. Kajti napisanih je toliko vsebinsko brezveznih blogov in komentarjev, da če bi pol tega prostora porabili za kar koli kar koga resnično žuli, bi bilo že precej lahko drugače. Pa ne samo zase.
In Siol sploh nima veze. Je zlahka samo simbol. Pojma nimam, zakaj sploh pišeš o čemer koli, ko konec koncev za vse družbene simptome lahko rečeš, da itak posvečeni počnejo kar jim pade na rit! Še posebej politika, ki jo velikokrat vzameš v precep. Če bi vsi tako mislili in delovali brez opomb, ker ITAK nima smisla … ne vem, no … zapri blog, ker si napisala že nešteto nesmiselnih blogov. Ali pa se ti morda vendarle zdi, da ni tako simpl.
@irena:
Bom pregledala tvoj blog bolj natančno in upam, da najdem veliko pametnih tem, ko te tako skrbi bojda butastost! Do zdaj mi ni uspelo naletet. Čudi me samo, kako nekomu ni škoda energije za prazne in resnično butaste komentarje. In za butaste bloge o ničemer. O nekem brezveznem partiju mogoče. Okej. Štekam. Lahkotno in za nič se ti zdi fajn in zlahka zamenjaš za drink s prijatelji, pizdenje (kar je brezvezen izraz itak, ker ne priča o vsebini pizdenja) te pa neznosno izčrpava. Mene neznosno izčrpava small talk in tipkanje v prazno. Drinkam pa s prijatelji še vedno. No, seveda se mi zdi pa zanimiv ta avtomatizem, da se ti zdi, kako nič ne dosežeš. Meni se ne zdi … hehe … Niti slučajno. Nič ne dosežem, če mi za nič ni mar in za vse vseeno. Mogoče kot jebiveter lahko dobim gomilo jebiveterskih sodrinkerjev. To je največ, kar si predstavljam in me res ne zanima, še manj zapolnjuje in še mnogo manj zabava. In pojma nimam, zakaj si napisala tale komentar, ko te vendar nič ne briga in se imaš rada tako lepo. Mene seveda nikoli ne fascinirajo ljudje, ki me prepričujejo, kako lepo se imajo, prej se mi zdi, da se nimajo preveč fajn … hehehe …
In razumem, da te ne zanima problem hišnih, ker s tem nimaš nič, ampak potem pač naj človeka ne zanima in naj molči. Ne, niti enega stavka nima za kaj napisat!!! Še manj naokrog opravljat!!! Potem naj ga ne zanima in naj drži gobec!!! Brez stoumnih podtikajočih stavkov! In brez izjav jadikovanja, kako so nesramneži nekoga skenslali, pa tako dober je bil. Hej! Če te ne zanima, povej kolegu, da te ne zanima, ker te zanima SAMO TISTO, kar se tebe tiče!
In ko sem jaz sikala, se me direktno ni tikalo nič! Večina stvari, o katerih pišem, se me direktno ne tiče, ama, nič. (Če odštejem zavedanje, da se nas vse tiče vse).
In na pamet mi ne pade, da bi zahtevala kakšne argumente! In … mislim, da se ukvarjaš s tonami gluposti v življenju in predvsem z glupostmi. Do zdaj nisem zasledila, da se ukvarjaš s čim posebej antiglupim. Nasprotno. Prav prepičuješ me v lepoto gluposti. Paradoks pač.
@beatnik:
Nikarte! … hehe …
In ja, kar se tiče primerjave med Holtovo na maturi in Gartnerjem na Siolu … heh … so meje sprejemljivosti res zanimive. In res je tudi stopnja škode vprašljiva … hehe …
Neznosno je tudi razumet, da je odletel prej chef kot Jerkičeva ali Čop!
ob 20:48
Mamlaz: Moj skener je že opravil delo in je podatek na varnem.
Zloba: Torej si našla novo domovanje? Upam, da luknja ni mišljena v negativnem smislu.
ob 21:06
skenerji so ponavadi limitirani s končnim številom barv. še posebno se jim zatika pri svetlih. dokler bo tako, so najbrž podatki najbolj varni tam, kjer jih nihče ne gleda. najvrednejše stvari, ki pa absolutno niso niti za svetlohlinsko prodajo, pa tako vedno hodijo z menoj. ne morem prek tega, da s skeniranjem močno izgublja kvaliteta slik in njihova popačitev s strani denarnih mogotcev je takole na daleč pač še bolj relativna, kot bi bila s treh metrov visokega odra. dokler dimenzije ne bodo precej bolj jasne, je pričakovati lovljenje v krogu, ali je ipak možen kakšen kompromis?
ne morem iz kože bodigardov sploh za tiste, ki jih imam rada. čeprav razumem, da prav tisti igrajo to isto igro najbrž s povsem plemenitimi nameni, pa je kljub moji situaciji odločitev ali kupiti nekaj, kar bo bolj bralo, ali vreči vse skup v smeti, pač moja, kolikor zmore moja biti. najbrž pa je po tolikih letih vpitja povsem nesmiselno vpiti še enkrat, ker poslušalcev na teh frekvencah tako ni. je pa popoln brezup pisati kakršnokoli populistično igro, ker ne bo imela učinka. še manj z množico na drugi strani. temu pač ne morem dat podpore. verjamem pa precej težko po vseh glavobolih.
še težje je, ker pri trojici en vedno pade ven. jaz jih sicer štejem tudi preko in sploh gre v nerazumne meje, ampak vzorček je lušten le na nekaj prstov. da ne govorim, da je edino, kar je trenutno jasnega, le projekcija na zeleno dolino. in še to le v primeru, če ne začnem štet in risat obrazov. pri nadaljnjih pohodih, planih in programiranju, se zadeva začne sesuvat, jaz pa v jok. v trenutku, ko se začnejo zarisovati scene globalnega plana, namreč izginejo detajli in obratno. v vsakem primeru megla. pomoč ponavadi na prvo pomaga, vdrugo pomaha, v tretje pa nič kaj rado niti ne pove, kdaj bo crknila žarnica. ampak to je najbrž namen že v štartu :P
priroritete so pač precej bolj gospodarsko nastrojene in do jutri bo bil bolj bralec in ne me sekirat :)
ob 21:12
bi bilo pa najlaže, da povzamem metodologijo in jih skompenziram z liki, ki pašejo na dotične strune. tak je plan in nekako drži že od zadnjega obiska. se pa sprašujem, če sem le jaz tako zabito dete, ali je to vsakoletna praksa, da se prek zime le smejite in potem na pomlad švicate, al je to spet sam ena od mojih grb, ki so na daleč vidne?
kolikor pa poznam artistične filtratorje, pa so itak vsi enaki in z živci na koncu, tako da je tak vseeno, s kom si tudi danes pravzaprav dopisujem. menda je v takem primeru najbolje sesti na kolo.
ob 9:27
@Bitnik, za tako bistroumnega komentatorja imaš nekoliko selektiven spomin. Kot maturitetno čtivo smo pri Mary ‘obravnavali’ J. Austen, Holtova se je pojavila kot stopnjevanje v debati. Lahko bi se sicer potrudila in poskusila še enkrat razložiti, zakaj se mi ta izbor ne zdi sporen, pa verjetno nima smisla – boš pač našel novo Holtovo, za katero se boš zataknil.
Če slučajno rabiš pomoč: Ja, Holtovo imam raje od Gartnerja. Kill me.
@Simona, ko boš ti enkrat dojela, da so včasih potrebna večja jajca, da človek ostane tiho, ti bo večina blogosfere resnično hvaležna. Jaz bom definitvno v tej večini, ker se mi ne ljubi izgubljati časa z nekom, ki trdi, da ne gre za njegova pričakovanja, v naslednjem stavku pa mi razloži, kaj je relevantno in kaj ne. Ne da se mi argumentirati, zakaj po moje Siol ni zgolj simbol, ker si se ti pač odločila, da je in boš to trdila (in ja, tudi argumentirala) do nezavesti. Last but not least; Ne razumem, zakaj bi se morala komurkoli dokazovati s svojim slogom ali vsebino? Beri, če hočeš, napiši, da je zanič, zaradi mene napiši karkoli, a ne obnašaj se do mene, kot da sem ubogi petletni otrok, ki pod nujno potrebuje tvoje mentorstvo, da bo kam prilezel.
Evo, in so šla … moja mala jajca … za Čačak. Gobcam;(
@Morska; Luknja definitvno ni mišljena v negativnem smislu;) Še kak dober teden, da zrihtamo vse … pa te povabim na kavo (beri: v kontrolo luknje;)) (Hmmm … to se mora pa čudno slišat;)
ob 9:32
Zloba – koliko jih (vas) rihta tvojo luknjo :)))
Morska – Zloba
Prosil bi, če kontrolo luknje posnameta. To bi rad dobil za naslednji rd ;)
l.p.
ob 9:35
Aja! Zloba – dober teden??? In ti se čudiš mojim 17 uram, xx minutam in xxx sekundam.
Pa jaz sem zajček v primerjavi s tabo! hehe
ob 9:36
@MaMlaz; Ti pa nisi skromen s temi darili za rojstne dneve;)) (Bom preverila pri mojstrici Morski, mogoče dobiš vsaj kako fotko;)
Koliko jih (nas) rihta luknjo? Hja … odvisno … a zadnjih nekaj dni sem morala sama poskrbeti za vse;-D (Mogoče zato tako dolgo traaaaajaaaa:)
ob 9:39
Ooo, tole je pa precej ostra, nekako klasična ženska debata. Škoda da nismo TV, ker bi imeli še blatno kopel. Kar obožujem. Sploh ko si dekleta blato tlačijo za kopalke.
Če lahko samo dodam, jaz pri sebi opažam, kako bralci blagodejno vplivajo na libido. Če bi postal Hišnik Siola, bi verjetno začel svoje telo kar prodajati za denar. Blogerkam bi nudil na začetki 10% skonto, če vzamejo “big triple packet”, dobijo še dodatno zvezdico zvestobe. Blogerka leta dobi prve tri seanse za nagrado zastonj.
ob 10:30
Heh, Oniks, nekdo pa mora zabavati to blogovje, ki je v zadnjih mesecih kr malo zaspalo;)
Če nabavimo blato, te povabimo, da se nam pridružiš;)
ob 10:47
Pičica, skromnost je res lepa čednost. Pa še splača se. Dronyx ni nič zahteval pa se mu mudfight sam ponuja. Jaz bi pa eno samo bogo slikco al pa video pa sem že okarakteriziran za požrešnega.
That is not fair. A-Buuuu (jok,jok,špric,špric – solzice mi špricajo. Da ne bo pomote)
ob 16:02
Zloba, Jane Austen pri Mary je bila le izhodišče, ti si bila tista, ki je stopnjevala debato do Holtove (sem še enkrat preveril), jaz in Marija pa sva zavzela nasprotno stališče in pri tem je ostalo do konca. Na maturi pa je meni Austenova, čeprav je razred višje, še vedno ekvivalent Holtovi po škodi, ki jo lahko povzroči. Očitek selektivnega spomina je tako povsem nepotreben in predstavlja zgolj mašilo ob pomanjkanju pametnejših argumentov. Ne vem pa, čemu dramatično razkritje, da ti je Holtova ljubša od Gartnerja. Tvoje bralne preference me pa res ne zanimajo. V svojem komentarju sem postavil le vprašanje o tem, kaj lahko povzroči večjo škodo. In ti si zgrešila poanto. Jaz v Gartnerju ne vidim nobene velike nevarnosti, večina ga namreč jemlje z rezervo, na vsak drugi zapis na njegovem blogu se vsuje najmanj 10 komentarjev o tem, kako neumen in plitek je, celo hate blog ima itd. In takšna oseba, ki je nihče ne jemlje resno in ki je že po defaultu deležna kritik (včasih tudi neupravičeno), pač ne more povzročiti velike škode. Status hišnega je zanj le nagrada za veliko obiskanost in kompromis, ki ni za uredniške politike nič neobičajnega in dokler je poskrbljeno za kvaliteto, tudi nič nevarnega. Gartner je pač tak, kakršen je, predstavnik trivije (kot npr. Holtova v književnosti, se opravičujem za skrunitev imena tebi ljube piske) in se ne predstavlja za nekaj več (npr. Dostojevskega). Večjo nevarnost vidim jaz v mnenjskih voditeljih (kar Gartner vsekakor ni), torej v osebah, ki so cenjeni, uživajo spoštovanje in imajo cel kup slednikov, nezmožnih kritične prebave serviranega. In ko takšen opinion leader ponudi kot aksiom kakšno budaleštino, ga bom z veseljem počastil s svojo kritiko in lajanje se mi bo zdelo mnogo bolj smiselno kot ukvarjanje z “gartnerji”. Posledično bom seveda izpadel grd in tečen, ampak jebiga, kolateralna škoda, za katero mi ni mar. Mi je pa jasno, zloba, da je lažje varno blejat v smer, v katero bleje čreda, pa čeprav dejansko smrad prihaja iz povsem druge smeri.
ob 16:20
Ne verjamem, da so ljudje nastrojeni prav proti Gartnerju – revež itak le klofa po tipkaturi in uživa v slavi, ki jo njegove neumnosti pobirajo. Bog mu žegnaj vse padle oboževalke in še kakšnega geja počez mu privoščim. :)
Bolj se je za zasekirat, ko selekcija izbere kvantiteto in ne kvaliteto. Selektivni spomin je tu ravno toliko vmešan, da bi s pametnim izborom besed ne bilo potrebno preveč delati, ampak nekateri bralci pač raje prebavijo več, ne glede na kvaliteto. Kar pa konec koncev tudi mora bit. Nekateri cigareto, drugi pač črke. Od obojega lahko koga tudi pobere, če je preveč in če tega ni, mogoče tudi.
Mogoče pa je uredniška politika, ki je bila zgoraj nekje sicer zanikana in nepriznan v svojem mladem obstoju, peljala kar sama zase ta izbor in glede na to, da poteka tule kreg zgolj med nekaj izbranci, je videti, da je ostali svet prav pritlehno zadovoljen z Iztokovo izbiro. In če je tako, na bo tako.
Velika večina pač najraje ogleda kakšen megalomanski filmski hit, pogleda zvezde plešejo in se krohota ob štirki na lotu. Kruha in iger za vse, in če je bekap za tovrstno zabavo na ogled v izboru hišnih blogerjev, potem se nam za zrcalo naše družbe ni potrebno prav nič bati, saj bo za maso odgovorno poskrbel ata Iztok. Hecno je, da sem v tistem letu, kolikor sem preživljala čas z njim, dobila o njem popolnoma drugačno sliko. Mogoče me ta preskok toliko bolj moti. Ampak po petnajstih letih govoriti o isti osebi, čeprav z enakim priimkom, je pač utopija. Prav tako pa od brzostrelk ne pričakujem, da bodo tako vljudne, kot so bile pred deset leti. Pričakujem še slabše. Čutim še slabše. In če je en od pogojev, da preneham stati na strelišču to, da prebavim vse, kar izmeče, bomo tudi to storili, če le potem dotične osebe dajo mir.
Lajf v kaosu bo pač še naprej, ampak od nekdaj sem proti nabavi orožja in pobijanju. Niti hladnega ne maram, tako da svoje ribe morilci koljite raje doma in ravno tule. Lahko pa seveda zasujete sedaj z mesarskimi slikami in bo svet jutri ruknil kontro, pa bo sonce spet za tri stopinje toplejše. Heh, kemija mi od nekdaj ni bila močna stran. Vržte že tisto atomsko bombo in si zberte drug cilj. Ne razumem, kaj sem tu še potrebna. Dobili ste vse, tarča je postavljena, jaz priznala nesposobnost. a hočte, da lastnoročno napišem, al kaj?
ob 17:08
Zloba: Pridem preverit luknjo s primerno opremo. :)
Mamlaz: Kok plačaš? :P Ali pa če počakaš na naslednji rd.. kar tako se daril ne sme dajat, ker pol izgubijo vrednost :P
Dro Niks: Nisem zasledila, kako bi zgledala seansa? A itak sem najbrž zamudila zastonjskost, drug let najbrž ne bom blogerka leta.. saj nisem sidarta:)
ob 19:32
Simoncaaaaaaa…………..ti že veš kaj!
ob 13:01
@zloba:
Upam, da z večino blogosfere ne misliš na kakšnih pet tvojih blogokolegov, ki tebi predstavljajo večino. Upanje seveda odveč, saj je jasno, da o večini blogosfere presojajo drugi podatki, ki ne potrjujejo tvoje teze.
Seveda pa tega, da bi morala dojet, kako je treba imet včasih večja jajca, da ostaneš tiho res nikakor ne morem razumet. Še posebej ne v kontekstu, o katerem teče beseda. Bi bila prav vesela, če bi mi to razložila nazorno kot petletnemu otroku, ker mi je ta teza približno tako sumljiva kot mi je bilo pri petih letih sporočilo, da otroke nosijo štorklje. No, verjamem pa, da bi bil marsikdo kdaj na blogosferi hvaležen, če bi bila tiho. Valjda. Na primer ti bi bila zagotovo bolj zadovoljna, če se ne bi oglasila pod tem blogom s takimi sporočili, kot sem se … hehe … Vem.
Nisem se JAZ odločila, da je Siol simbol. To, o čemer sem govorila, so spoznali prenekateri že davno pred mano, že pred našim štetjem celo. Vse je simbol preko česar transformiraš svojo osebnost. Kjer koli se pač znajdeš na mestu. In vedno! … Vedno obstaja izgovor o bolj pomembnih zadevah na svetu ali v zasebnosti, čeprav tebe tam, v tistem trenutku ni, ampak izgubljaš čas z razlago o nepomembnosti in celo angažirano pokažeš svoj odnos do trenutka, v katerem si se na primer znašla, ki naj bi bil nepomemben. Torej si angažirana v zaviralnem smislu.
In ne gre za zgolj MOJA pričakovanja, ampak za mišljenje, kaj je relevantno in kaj ne. Torej za poskus izluščit relevantno, ki bi funkcioniralo v konstruktivnem smislu. Če se sogovornik ne strinja, pa lahko poda svoje mnenje.
Saj ne vem, kam bi rada sploh prilezla in se nikoli nisem ukvarjala s tem, kam bi ti osebno rada prilezla. Je pa zanimivo, če že konstantno vse prevajaš na osebno raven, da si se mi ravno ti vtisnila v spomin kot blogerica, ki zelo verjame v prihodnost blogov. To sem si zapomnila, ker je jaz niti slučajno nisem videla in sem še danes skeptična. In priznam, da sem presenečena, da si se izkazala ravno ti za blogerico, ki v resnici ne verjame v nikakršen razvoj blogov, ne verjame, da bi kakor koli lahko blogerji vplivali na uredniško politiko, saj krojijo blogosfero in sploh … in se celo negativno odziva na kakršne koli poskuse v tej smeri. Meni pa je ravno ta omemba vere v prihodnost blogov pri tebi prevagala na primer, ko sem morala cincat med parimi kandidati za intervju v Blogoroli. Neverjetno.
ob 13:38
V mojem piflarskem materialu piše: simbol je dogovorjena pomenska kretnja. Pomenska kretnja pa je kretnja, ki jo določen organizem naredi z namenom usmeritve pozornosti drugega na določen del njegove dejanskosti (dejanskost je področje vsega, kar obstaja kot doživljajski aspekt odnosa organizma do stvarnosti – stvarnost je je področje vsega, kar obstaja samo po sebi), pri čemer želi, da drugi organizem usmeri svojo pozornost na ta del svoje dejanskosti prav zaradi prepoznave tega namena.
Ko bom to in ostale zadeve iz materiala štekala, častim :)
ob 17:13
Pomoje človeku bi moralo bit večkrat žal za njegova dejanja.
ob 17:15
JA 0 ,…. čeprav newem ,……. vsi so taki :>.
ob 18:51
Zloba, hvala in upam, da tebe kdaj zazrem na ‘višji’ ravni, kot na hišnem blogosu (malo bi bila nora, če bi trenutno sama sebi v skledo pljuvala),ker te z veseljem redno prebiram, čeprav ti ne puščam veliko komentarjev. Tvoja ‘hudomušnost’ se mi nadvse dopade in praktično nimam kaj dodati, kot pa da za monitorjem le pokimam z glavo.
ob 21:19
Tale nit z komentarji me spominja na pesem Cindy Lauper Girls cust want to have fun. Drugače Zloba, če ti to kaj pomeni, zame si hišna blogerka, samo da ti tega statusa niso uradno priznali in ti dali v podpis individualno pogodbo. Sicer pa je tri mesece hitro naokrog, tako da boš pa v naslednji rundi Hišnik. :)
Morska glede seanse. Jaz prakticiram igranje vlog. Lahko boš izbrala med Drakulo, Miki Miško in Johnom Holmsom.
ob 15:42
dejte no mer iz to fovšijo. človeku, ki mu včasih kljub scenaristični šoli niti na tv paprika ni uspelo priti in je za hostesništvo počasi postajal prestar, je končno doživel svoj veliki met in dobiva šuške za svojo pridnost in svoj trud. treba je zaploskat, ne pa zajebavat, no.
ob 23:36
@ponpet:
Ja, res, ponpet, dej že mir s to fovšijo in primitivnim kretenoidno pičkastim natolcevanjem. Si s TV Paprike, al’ kaj?
ob 10:19
:( … kako kratek komentar … kdo zlorablja simonin nick?
ob 21:00
@ponpet:
Haha … okej, ta je bila duhovita …
Kaj naj rečem na take fore. Lepo, da bereš moj blog in škoda, ker zlorabljaš informacije za Direkt trače in podtikanja.
Drugače pa lahko samo sočustvujem ob takih izpadih. Mogoče te bodo minili, če boš uspešno nadaljeval enega izmed petdesetih študijev, ki si jih začel. Mogoče, ko postaneš mega faca na kakšni TV Papriki, pri čemer ti ne morem pomagat, ker nisem na frekvenci nikoli bila in nisem. Lahko ti pa morda zrihtam službo varnostnika v teatru, če ti založba propada. Ja, za hostesnika si žal prestar.
Vidiš … noben mi ne krade nicka.
Vse dobro še naprej.
ob 21:13
za hip sem se ustrašu … ja, to je dosti bolje :-)
ob 22:20
Kdaj bi moralo biti človeku žal ali bolje, kdaj bi moral biti človek žalosten :( Ko odpre zlobin blog (desetič) in vidi, da je še vse po starem. ;)
ob 10:59
haaj, a bi kdo tole: http://mojcas.blog.siol.net/2008/04/09/blogerji-pridete-na-pijaco/ ?
ob 20:55
pogrešam zlobo. kje je? :-(
ob 21:11
ja če bi rad kdo kakšno pripombo, naj bo ta pametna, ker so mi danes grozili, če bom kaj obrekovala. menda mislijo, da bomo dan današnji živeli na pilulah in na vodi, al kaj? in želatino mečejo v isti koš z vegetarijanci in poleg tega se sami štejejo za vegetarijance, ko pa srebajo ribjo čorbo in se bašejo z inčuni. prav nič mi ni žal, da sem jih pustila na cedilu vse depresivne in počasne. OK?
ob 22:36
Copycat?
ob 7:35
Heh, ljudje mi že nick kradejo;))
No, brez panike … Zloba je nazaj. Preseljena, spočita in pripravljena na nove izzive, čeprav – z nekoliko omejenim dostopom do interneta.
Tudi to bomo zrihtali … in mogoče celo odgovorili še na kak pokroviteljski komentar. Mogoče;)