velecenjeni kadilski zakon me je šele danes zadel … direktno v glavo. počutim se kot najbolj prezirano, osovraženo in izpostavljeno bitje na tem svetu – kadilec. v naprej sem se pripravila, da pač ne bom kadila v lokalu. do septembra, oktobra, ko so temperature še znosne … bo še šlo … potem … bomo videli. okej … šta se mora, nije teško.

ampak, ljubčki moji … jaz sem Kadilka. odvisna sem. in brez cigarete … ne fuinkcioniram. v redu, če moram iz bara na prosto, tam se tako ali tako prostovoljno zadržujem … kaj pa … v službi? do sedaj smo imeli urejene kadilske kotičke, ki so bili precej blizu in kjer sem na hitro opravila svojo ‘potrebo’. nenazadnje … bi lahko kadila tudi v svoji pisarni … saj ne sprejemam strank in je z nikomer ne delim … torej … zastrupljam zgolj in le sebe.

ko sem danes prišla v službo, sem najprej opazila poplavo nalepk s prečrtanimi cigaretami … in to … da nikjer ni nobenega pepelnika. jasno. nov zakon. ampak … jaz delam 8 ur. v tem času … seveda potrebujem cigrareto. brez nje … ne funkcioniram. sitna sem … nezbrana … zaletava … histerična. sploh … če vem … da ni prostora v celi bajti, kjer bi lahko prižgala čik. halo?

kadilnice seveda še nimamo … in je ne bomo imeli še kak mesec. dva … mogoče tri. ker moramo najprej počakati, da država sprejme pravilnik … potem zbrati ponudbe … izbrati najbolj ugodno … naročiti … plačati … čakati. v najboljšem primeru … bomo kadilnico imeli čez kaka dva, tri mesece. in kaj naj počnem vmes? grizem nohte in žvečim žvečilne gumije … kot mi je ‘pametno’ svetoval vodja tehnične službe, zadolžen za nabavo kletke … no … kadilnice?

kdorkoli je kadarkoli kadil … ve, da kadilec ne more enostavno … dva meseca žvečiti … in čakati … da se stvari uredijo. če bi bil sposoben tega … bi že davno nehal kaditi. kot nekdo, ki vmes tri leta ni kadil … prekleto dobro vem … da so najhujši prvi dnevi … tedni … potem … še nekako gre.

naj mi moja ljuba država ne serje po glavi, da je z zakonom želela zgolj in le zaščititi nekadilce … posegla je v moje privatno življenje do te mere … da sem danes … resnično … iz tira. če hočem na čik … moram iz tretjega nadstropja pred bajto … pa na parkirišče. vmes moram zakleniti pisarno, se javiti varnostniku, odnesti s seboj ključe, vžigalnik in škatlico cigaret … pa upati … da ne dežuje. potem si prižgem svoj omiljeni malboro light in skušam … uživati … spregledati začudene poglede mimoidočih, preslišati glupe opazke nekadilskih sodelavcev, ki so že izumili nov šport – buljenje skozi okno in preštevanje kadilcev … vmes pa se morem še truditi preslišati telefon, ki vmes zvoni v pisarni. po vsaki pokajeni cigareti potrebujem še raport pri varnostniku, da me obvesti, kdo me je vmes iskal in kaj je hotel. a vi mene malo zajebavate?

za vse klinčeve alkoholike, narkomane in lopove bolje poskrbite … kot za nas, preklete kadilce. država si je vzela pravico poseči v najbolj oseben del mojega življenja … in če mi še kdo reče … da imam pravico do izbire … obljubim … da mu bom čik ugasila na čelu. moja izbira je kajenje. čeprav … marsikomu … popolnoma nerazumljiva izbira … jaz to razvado hočem … zanjo (drago) plačujem in ja … v njej uživam. no … sem uživala.

trenutno bolj kot na človeka spominjam na preganjano žival … ki si zasluži mesto v živalskem vrtu. fak of … pa taka izbira.

do nadaljnjega uradujem … na parkirišču … in kujem zaroto proti novodobnim zdravorazumnikom, ki si pod pretvezo skrbi za zdravje drznejo povsem povoziti moje osnovne človeške pravice.

... brez komentarjev

Brez komentarjev





  1. chef pravi:

    Matr si sitna zarad teh čikov.

    Se pa strinjam, da bi morali bolj stopiti na prste pijancem, narkomanom in pedofilom.

  2. pet-in-g-seks pravi:

    nikoli nisem kadil, ampak ta zakon pa je res strašen. ne daje nobene možnosti izbire. vsaj omilili bi ga lahko v nekaterih odstavkih …
    http://seks.blog.siol.net/2007/08/05/uboge-kadilke-je-drzava-nagnala-ven/

  3. golb pravi:

    Te čisto razumem … sploh niso poskrbeli za prehodni čas, ki bi moral bit vsaj mesec ali dva, da v skrajnih ali nujnih primerih še lahko kadiš v javnih prostorih. Seveda so to naredili namerno, da pospešijo in dvignejo številke nekadilcev v naši preljubi ex-kumunistični državi.

  4. M&G pravi:

    pol pa js jamram, ko moram iz prvega v drugi štuk, pa še na terasi lahko kadim. bom kr tih.

  5. Vanja pravi:

    Ah deh no dej. Te čik pavze v nobeni resni državi niso dovoljene-kod pa je še videl, da med delovnikom vzameš 15 minut, da enega skuriš?

  6. marcos pravi:

    Mah dej ne nakladi, a prej te pa ni motil, če si ti druge motila s kajenjem? Se vid da vas je večina kadilcev egoistov – šele ko vas zadane, takrat je pa ves svet proti vam.

  7. Papageno pravi:

    AH, nikjer nisem zasledil, zakaj je pravica do cigarete osnovna človekova pravica… Pa ne vem, zakaj se je prejšnje stanje obravnavalo normalno, ko nekadilci nismo imeli možnosti nesmrdeti od glave do pete, če smo pokukali v kakšen lokal.

  8. Rado pravi:

    He, he, kar trpi punčka.
    Izkusi si! Tako sem jaz trpel leta dolgo, ko nisem mogel spiti kafetka v čistem zraku.

  9. zloba pravi:

    chef … si odvisen od česarkoli? računalnika? ženske? pijače? seksa? hrane? JA? … predstavljaj si … da ti to vzamejo … pa množi z deset. verjemi … siten boš. ne? NE? potem … pač … ne moreš razumet;)

    seks … ti v vsaki stvari nekaj zase najdeš, ane? :)

    golb … sem včeraj slišala … da je bil prejšnji kadilski zakon … uvajalno obdobje. huh … a dejte no?

    m&g … ti kr jamri … fajn vedet … da nisem edina;)

    vanja … a slovenija je resna država? 15 minutne pavze seveda niso dovoljene niti pri nas. ampak … do nadalnjega … jih bom koristila. me en k**** briga.

  10. SFfreak pravi:

    @golb: Kaj pa je zate skrajen oz. nujen primer, da bi moral poseči po cigareti?

  11. zloba pravi:

    vsi nekadilski nestrpneži … ko preberete … o čem pišem … se bomo pa pogovarjali. mogoče.

  12. nekadilec pravi:

    ti si bebc, gdo da pa nam izbiro nekadilcem, kr mormo dihat to vaše sranje. Izbira ni da greš ven iz bara da lahko drugi kadijo. OPICE ENE

  13. nekadilec pravi:

    TA ZAKON JE NEKAJ NAJBOLŠGA KAR SE JE V SLOVENIJI ZGODILO ZADNJIH 2O LET

  14. chef pravi:

    Ja nisem od nobene reči odvisen v tako veliki meri, da bi se mi mešalo, če bi mi za dva, tri mesece odvzeli.

    Saj te po eni strani razumem.

    Ampak če bi bil jaz od česa odvisen, bi se mi zdela najpametnejša ideja, da bi se poskusil odvadit.

  15. anže pravi:

    pa dej kva kompliciraš tko al tko nimaš kej narest… počutim se kot najbolj prezirano, osovraženo in izpostavljeno bitje na tem svetu PRETIRAVAŠ!!!!!!!
    veš kaj ane v celmu lokalu je bil lahko le en kadilec pa 30 nekadilcev pa je šlo vsem nekadilcem na živce,pa se noben kadilec ni uprašal ali naj prižge cigareto ali ne… sedaj je pa hvala bogu to mimo..

  16. mark pravi:

    no, zasvojenci gor in dol, saj si boste še lahko nakadili svoje pljučne mešičke, če pa kdo siten ob tej omejitvi, ga pa deloma razumem, če
    samo pomislim, kolk je sitna naša nadobudnica, ko pride domov lačna…
    prasketa, strele švigajo in lokalna vojna je na vidiku, skratka, sploh ne
    vem, kaj bi bilo sprejemljivo za vse skupaj, vedno se bo kdo našel in
    prijavil nekaj inovativnega, mnenja bodo pa po petih minutah deljena tko pol – pol, hm, če mal pomislim, od česa sem že jaz odvisen… :)
    to pa ni za sem!
    lp

  17. anja87 pravi:

    Hja zadnje cajte se posluša samo še o tem kakšna kivica se godi kadilcem in kok ste oh in sploh bogi, da je to kršenje človekovih pravic in diskriminacija in bla, bla, bla…Matr ste egoisti res! Ena četrtina kadilcev v Sloveniji je do sedaj zastrupljala vse ostale. Pa ne mi rečt da smo mel izbiro…kao ločeni prostori v lokalu za kadilce in nekadilce, v bistvu pa samo dva različna kota istega prostora. In potem prideš po eni uri ven iz lokala (npr. pozimi, ko res nimaš druge izbire) in najprej odklopiš škrge in začneš normalno dihat, potem pa doma opereš vse kar si mel na sebi pa še sebe, da se znebiš vonja… Krivica se je do sedaj godila nam ko smo neprostvovoljno zastrupljali sebe v vaši prisotnosti…pa še vi mal sprobajte kako je to, ko ti nekdo vsili nekaj česar nočeš…

  18. mimoidoči pravi:

    Ja zdej ste največji revčki ko ne smete kadit, najboljš da kr upor naredite v državi…

  19. cream man pravi:

    odvad se kadit pa bo :D

    verjamem, da vam je tezko,kadilcem, cisto vas razumem.
    vi pa ne razumete, kako je nam, nekadilcem, zdej lepo it ven, v lokal, in ne biti zakajen do amena.

    to razburjanje o poseganju v pravice in privatno življenja, bla bla, se mi zdi pa neumestno.

    javna mesta alpa služba ni tvoje privatno življenje.

    a je nas, nekadilce, prej kdo vprasu ce se nam zdi poseg v privatno življenje, ko so mi kadilci egoistično puhal dim v faco, da sm ga poziru, smrdel z oblekami vred, zraven pa se tvegu kaksno bolezen?

    sej pravm – vas razumem.

    ampak – dejte se z drugega zornega kota pogledat.

  20. mark pravi:

    aja, prejšnje teme so bile bolj prijazne, tale pa občutljiva zadeva, raje povej, da si se lepo imela na morju, pa preganjali te niso, ko so se za teboj vili oblački dima; če je bila pa vizuelna slika popolna, cigaretke po moje še opazili niso :)

  21. Andrej pravi:

    Vsak ima izbiro – vedno. Tudi kadilci jo imajo – lahko prenehajo s kajenjem, tako kot so to storili že mnogi pred njimi in naj se nehajo izgovarjat, da je to nemogoče, ker si dajejo samo potuho. Mi, nekadilci, nikoli nismo imeli izbire, ko smo šli v lokal, v vsakem primeru smo morali dihat cigaretni dim – lahko bi edino ostali doma. Zdaj, hvala bogu, je temu konec in so kadilci tisti, ki bodo v tem primeru lahko ostali doma, če jim kaj ni prav. V vsakem primeru se je kakovost mojega življenja zdaj izboljšala, ta zakon je en najboljših kar jih je katerakoli vlada kdajkoli sprejela.

  22. zloba pravi:

    mark … vem, da je tema delikatna … in o morju … bom mogoče kdaj drugič:)

    andrej … ne govorim o lokalih, ne govorim na splošno o zakonu … zgolj in le o prostorih za kajenje. ki jih – ni. in če kadilcu ponudiš možnost – lahko nehaš kaditi ali lahko nehaš kaditi … to ni ravno izbira, se strinjaš?

    vsem tistim, ki so kletvice in žaljivke ljubše od argumentov … se opravičujem. ne da se mi komentirat. ste le potrdili mojo domnevo … da je večina nekadilcev … resnično precej nestrpnih. priporočam … čik in noge v luft. mogoče … se vam kdaj uspe sprostiti;)

  23. G4B1 pravi:

    sem kadilka, ampak ne kadim vsak dan. rada pa skadim tud do 10 cigaretkov pri jutranji kavici. oz sem skadila ja… nej gre v 3pm, prov res smo preganjani kot da smo garjavi. a narkomanom se priskrbi metadon, alkoholikom se po 10 lepo toci alkohol, se jih ujcka ko dojencke… ne vem zakaj hoce drzava vsiljevat naj se odvadimo kadit? zakaj? komu na cast? tko k nekomu pase cele dneve igrce igrat, gojit bonsaje, ipd, tko men pase vsake tok casa prgat cigaret. prov, bom kadila zunej, vsi cistuni se pa nehite oglasat, da je itq najbolj pametno, da se odvadimo. tud js se ne sekiram za vas holesterol! ajde

  24. Jure pravi:

    Pišete, kako je šlo vsem nekadilcem na živce, ko si je nek egoistični kadilec prižgal cigareto. Tisti, ki pišete takšne neumnosti, verjetno niste bili v lokalu, gostilni že kar nekaj časa. Sprehodite se po bližnjih lokalih, kjer imajo terase. Večina ljudi, kadilcev ali nekadilcev se zadržuje zunaj. Nihče se ne pritožuje, da ga moti “umazan” zrak. In seveda, da se ne bi spet našel nekdo, ki bi rekel, da je itak lepo vreme in so vsi zunaj – zadnje dni je bilo slabo vreme (dež in veter) pa so še vedno vsi sedeli zunaj.
    Lp

  25. Aleš pravi:

    Meni tudi ne paše da kdo smrdi ker se ne umiva, pa moram vseeno vohati njegov smrad ( to tudi skoduje mojemu zdravju)!

  26. luigi pravi:

    hm, ta kadilski zakon. nekadilci : kadilcem. Ne razumem zakaj se vsi napihujejo s tem pasivnim kajenjem. Nevarno nevarno, ja pa kaj še. A pasivno kajenje izpušnih plinov ni nevarno? (rado) Kolikor vem je veliko bolj nevaren ta plin kot pa cigaretni. Rado, ti pa se prej zamisli, da si kofe pil v “nečistem” zraku, pa ga boš tudi naprej! V zraku je veliko več drugih “nečistih” snovi kot pa cigaretni dim na katerega ste se vsi nekadilci napihnili.
    Rado zamisli si ubožščka na cestninski postaji, kateri vdihava VELIKO BOLJ nevaren tvoj nečisti zrak.
    Matr me razkuri ko se kak nekadilec spravi in se spametuje z nečistim zrakom, kot da bi cigaretni dim bil edini dejavnik nečistega zraka.
    Jaz bom naprej kadil kot sem do sedaj; življenje je moje, pljuča so moja pa zakon gor ali dol. :)

  27. Marjan pravi:

    Kaj pa pravica nekadilcev do čistega zraka. Popolnoma podpiram zakon, škoda samo da ni bil sprejet že dosti prej. Zanimivo vas bo opazovati ko bodo nižje temparature, koliko vas bo še kadilo in zastrupljalo samega sebe. V kadilnicah boste kot ribice v akvariju, pa ne me narobe razumet. Nič nimam proti kadilcem, toda tudi jaz imam pravico do čistega zraka.

  28. Tjani pravi:

    uf … koliko nepotrebnih besed, razburjanja itd… Jaz sem tudi kadilka in v petek, ko sem prišla domov iz Globala sem bila neverjetno vesela, ker sem, predno sem odšla od doma porabila dve uri, da sem si uredila frizuro in potem, ko sem prišla domov je ni bilo potrebno uničevati in ponovno umivati las, ker veste kaj, še vedno se je vohal šampon in sem bila presrečna. Obleke mi ni bilo potrebno vreči čez “okno”, ker ni smrdela kot, da bi jo 14 dni namakala v pepelu od cigaret. Sem kadilka in sem pač šla na balkon, pod marelo, ker je padal dež, ampak niti za trenutek nisem pomislila, da kakšno “zafukano” državo imamo. Hvala bogu!

  29. Right one pravi:

    Ma dej si glupa………………..”sem odvisna od kajenja”. Ja zdaj si odvisna čez par let te bom mogel pa še preko davkarije plačevat, da se si boš lahko pljučnega raka zdravla. Ma pejt ti nekam.

    NEHAJ KADIT PA JE. Vsako razvado se da obesit na klin, tudi kajenje. Če tega nisi sposobna, pač nisi najbolje uravnovešena in se pejd zdravit……………………NO SVOJE STROŠKE ITAK.

    Prekleti kadilci, če uničujete zdravje, uničujte svojega, ostale pa pustite pr’mer. In ker ostali predstavljamo večinski del človeške populacije………………SE NAM MORATE PRILAGODITI. ŠE KAJ NE JASNEGA?????

  30. Rado pravi:

    Pravica do izbire? Kakšna bedastoča!

    Nikomur ni bila odvzeta pravica do izbire. Kadilci lahko še vedno kadite, le prostorov, ki so skupni, ki so javni, ne smete več zasmrajevati in zastrupljati. Tisto kar vam bi morala povedati, ali zaukazati že vaša lastna empatija, tisto je sedaj ukazala država.

    Z velikim obžalovanjem sem gledal, kako so bili kadilci brezobzirni celo do otrok. SIC!

  31. Tjani pravi:

    a si predstavljate vse nas tukaj na blogu sedaj kako bi zgledali na Trenjih???

  32. Right one pravi:

    Na Trenjih?? Sigurno se ne bi kadilo zaradi cigaretnega dima, to je zagotovo!!

  33. Rado pravi:

    Tisto o cestninski pa tudi drži.
    Nujno bi bilo treba napraviti raziskave in (verjetno) napraviti kabine z nadpritiskom, da plini ne bi prihajali noter.

  34. Tadej pravi:

    Se podpišem pod tole!

  35. miha pravi:

    ma nehite jokat. tko ste neki pusi, ne morem brez čikca bogega. ponekod nimajo za jest, vi pa jamrate da ne morte 8ur brez čika. dj folk nehite se preseravat.

  36. zloba pravi:

    še enkrat – podpiram idejo, da se ne kadi v javnih prostorih, vsaj – ne vseh. strinjam se z idejo nekadilskih lokalov in ja, razumem, da je fajn prit domov … nesmrdeč in da je nekadilcem veliko boljše zahajati v nekadilske lokale.

    v enem od prejšnjih zapisov sem izjavila, da smo bili kadilci do sedaj v prednosti in ja … okej … zdaj bodo pač nekadilci. tudi zato se nisem prehudo pritoževala.

    protestiram pa proti temu, da za kadilce v nikakršni obliki ni poskrbljeno, kadilnic ni in jih še nekaj časa ne bo. če pa govorimo na splošno o zakonu – ne strinjam se z absolutno prepovedjo kajenja v lokalih – menim, da bi država z ustrezno davčno politiko lahko stimulirala nekadilske lokale. če pa že to ni mogoče, bi morali vsaj pred uvedbo zakona povedati, kakšne naj bodo kadilnice in te bi morali postaviti tako v lokale kot tudi v poslovne stavbe.

  37. bivši pravi:

    Poglej. Zaradi tobaka se pa nikar ne sekiraj!? Kaditi je treba samo tistim, ki v glavi nimajo “pošlihtano”! Pa da mi ne boš rekla, kaj nekaj pametujem! To ti govorim iz lastnih izkušenj. Včasih nisi bil za nikamor, če nisi vlekel cigaret. Še odmora na delu včasih nisi mogel izkoristiti, če nisi kadil. In glej ga zlomka, po 29. letih kajenja (30-40 na dan) je mene končno srečala pamet (kako lepo je biti pameten), pa sem poiskal pomoč in čez par dni bo že 2 leti od tega pametnega dejanja! Zato tudi tebi svetujem, da poiščeš pomoč, saj ko enkrat začneš iskati pomoč tudi najdeš! Kot pravijo modri: brez muje se še čevelj ne obuje!!! Srečno!

  38. t pravi:

    “počutim se kot najbolj prezirano, osovraženo in izpostavljeno bitje na tem svetu – kadilec” – in prav je tako! zastrupljaj sebe in ne drugih

  39. šaljivec pravi:

    nikol bil kadilec, sem pa absolutno proti omejevanju pravic, kot to počne ta zakon. saj je bil prejšnji čist dober, če pa se ne poskrbi, da bi se izvajal, pa to še ne pomeni, da potrebujemo nov zakon.

  40. tim pravi:

    Očitno imaš zelo lepo življenje, če ti največji problem predstavlja prepoved kajenja v javnih prosorih. Pa službo tudi – glede na to, da lahko v okviru le-te pišeš neumestne spise…..

  41. Tjani pravi:

    no pa še to … Zloba … seštej sedaj komentarje kadilcev in nekadilcev … kdo zmaga … mislim, da se moraš razburjati sama pri sebi, ker če boš tako razbujena hodila po svetu oz. Sloveniji … bodo ljudje kazali nate in ne na država ali nekadilce, da so karkoli zakrivili. Poudarjam, sem kadilka in sem na strani nekadilcev. Vem, da je to moja “grda” razvada in se bom pač jaz prilagodila … pa tudi, če se moram ko s prijateljicami “kofetkamo” trikrat v eni uri presesti, ker kot običajno, se dim vedno v njih kadi… A “jebat ga” to je moja kazen, ker onesnažujem druge in okolje in seveda tudi sebe, ampam to je bila moja prostovolna odločitev, od ostalih pa ne!!!

  42. sonny pravi:

    haha Tjani izjava leta :) Slak bi skp padu. Drgač pa ne bi o vsem tem zakonu in nekadilci : kadilcem, dost je blo in še bo zapisano. A veste, ker men je tud recimo bad k so mi uzel pravico da nekoga ubijem, pa bi recimo dost folka, ampak potem se recimo vprašam, kaj bi bo če bi pa potem drug mene brez problema snedu, in isto se morte kadilci vprašat, torej kot je mislm da luigi dobr reku “pljuča so moja, življenje je moja”, evo luigi js isto pravim pljuča so moja, življeje je moje, zdej si pa predstavli, da se srečava in ti prižgeš cigaret, kako bomo rešil tako situacijo? ;)

  43. MedoTheKing pravi:

    Ma počas je pa dovolj tega nakladanja o čikih. Vsak dan nakladamo o enem in istem zakonu (meni osebno je prišel prav). Tako pač je in sprijaznit se je treba. Prej smo bili nekadilci terorizirani s cigaretnim dimom zdaj je pa konc s to svinjarijo. Zastrupljajte se sami, brez mene. Raje grem športat.

  44. notoriusBIG pravi:

    pr useh bedastih stvareh ki jih ta država in zahodni svet producira še to. in to popolnima brez izbire. da bi kdo pomislu da naredimo lokale za kadilce in nekadilce. ne!!!!!! mi smo seveda vedno še bolj papeški od papeža. in ta kvazi skrb za narodov blagor in njegovo zdravje. nigga please!! potem zahtevam da se zapre use mcdonaldse, prepove trsanzitni kamionski promet čez slovenijo, ukine HIT in pozabi na načrte o novi mega igralnici, prepove prodajat umetna gnojila, pesticide in usa škropiva, zamenja use svinčene cevi za vodo ki so še po mestih, itd v nedogled. ja use to škodi, predvsem pa butasta država polna prepovedi in napotkov

  45. Right one pravi:

    Vidiš Šaljivec, ta zakon se je pa začel izvajat čez noč in to brez kontrole. Oziroma bolj natančo…………………ob 24.00 so kadilci ugasnili ta zadnjo, hehe.

    Kak sem jaz srečen, pa v naši bajti, kjer delam, ni nobenega smradu več. V časih pa je bilo notri tako, da bi lahko meglenke prižgal, da bi videl najti do lifta ali stopnic…..

  46. janne pravi:

    KADILCI : zahtevajmo, naj sprejmejo nov zakon za nekadilce in sicer, ko pridejo v lokal : ne grizi nohtov, ne praskaj se po riti, ne vrtaj po nosu in po možnosti nesi v usta(dober tek), ne igraj biljarda z roko v žepu, ne mižikaj z očmi, ne spuščaj (ta tihe) prdc…., ne mencaj, ne živciraj zaposlenih, ne opazuj sovražno vse okoli sebe in še mnogo podobnih zadev. NASVET: prižgi eno ali dve cigareti in vse našteto vas bo minilo, verjemite !

  47. idiot wind pravi:

    nehaj kadit ane

  48. mici pravi:

    Kar se kadilnic tiče. Ne vem, zakaj se pritožujete tisti, ki že zdaj veste, da boste imeli kadilnico na “dohvat ruke”, ko bodo sprejeti vsi normativi in se jih bo dalo dobiti.
    V naši firmi je 75% kadilcev, vendar so šefi že takoj povedali, da kadilnice NE BO. Pa se nihče ne meče ob tla in ne jodla vsevprek. Pač, tko je.
    Kot so morali nekadilci prej stisnit zobe in it ven iz zakajenega prostora, ker jim pač ni ustrezalo smrdenje ne po lastni izbiri in volji, tako bodo morali tudi nekadilci zdaj stisnit zobe in it ven iz stavbe, da lahko eno palčko prižgejo.
    Vedno je nekdo na izgubi.
    Pa eč si kadilec ali nekadilec, pa če si junki ali ne, pa če si alkoholik ali pa ne…

  49. Tadej pravi:

    Alkoholike, narkomane, kadilce, odvisnike od seksa, hazarderje. Vse bi bilo potrebno omejiti, ker so vsi odvisniki. Ker pa ustava Republike Slovenije v 51. členu določa, da nikogar ni mogoče prisiliti k zdravljenju, razen v primerih, ki jih določa zakon (ponavadi ob storjenih prekrških) je to nemogoče. Kadilci se zgovarjate na pravico do izbire (verjame, da se le redkokdo poglobi v ta pojem) Pravica do izbire pomeni, da se lahko posameznik odloča, vendar ne sme posegati v človekove pravice drugih oseb in jih s tem omejevati in jim škodovati. (splošna definicija o omejevanu čl. pravic).

    Po domače povedano. Pravica do izbire ne pomeni, da greš v lokal in ljudem pihaš v obraz dim, ki ti uničuje zdravje in za katerega se odloči le kadilec sam. Skoraj nikoli pa se ni zgodilo, da bi kadilec družbo vprašal če kajenje koga moti…

    Kadilci pa se obnašate kot otrok ko mu vzameš igračo, medtem pa iščete izgovore in sebi v prid razlagate pravice in svoboščine in se smilite sami sebi. Komu smo se pa prej nekadilci?!

    Pravno zakon ima podlago in edino prav je, da so ga sprejeli.

  50. sonny pravi:

    evo janne ravno si me spomnila, tudi jaz zahtevam nov zakon in apelriam vse kadilce in nekadilce da ga podprejo in sicer, kajenje DOVOLJENO KJERKOKLI, upam da ste za, ker mislim, da bi bil tak zakon boljši., kaj pravite ste za ? ;)

  51. Branč pravi:

    ti kar kadi… ampak ne takrat, ko te delodajalec plačuje! Lahko si pa frajerka, pojdi na svoje, pa še zaposli eno frajlo, ki jo boli k…., če stranke v prazno po telefonu zvonijo in jo iščejo v prazni pisarni, medtem, ko bo kadila..

    Oprosti, ampak do bolečine, ki jo čutite kadilci, sem ravnodušen. Kot tudi do debelih ljudi. To ste ljudje brez karakterja in reda, takim dam za špricer in bežim čim dlje..

    smajlekkikažejezik;)

  52. novakec pravi:

    Ne vem, kaj bi kot nekadilec rekel, res pa je, da zaradi kadilcev še nisem zapustil lokala, zaradi pijandur pa velikokrat.

  53. notoriusBIG pravi:

    ok nekadilski pametnjakovići. noben nima nič proti zakonu. to je jasno razvidno iz odgovorov tudi tistih ki so kadilski. problem je v tem da ne moreš naredit zakona in v njem nasplošno prepovedat kajenje povsod. kje je dragi Tadej tukaj možnost izbire??!! JO NI.
    jaz bom kadil še naprej povsod kjer bom hotu. ravno zaradi tega butastega zakona. kdo mi pa kaj more? tistih 115 eur hahaha

  54. Marko pravi:

    Dragi nekadilci!
    Prosim da mi sporočite kje se nahaja ta vaš čisti zrak.

  55. Tadej pravi:

    se podpišem pod tole

  56. matej pravi:

    EJ, sami ste si krivi. bi mislili preden ste začeli kadit! oziroma preden ste se pričeli frajerašit pred drugimi, kako odrasli ste ker kadite cigarete! :)

  57. Vanja pravi:

    Ja ja dejmo posploševat, če ne maram, da mi nekdo kadi v fris sem takoj nestrpna. In zdaj vsi kadilci ponavljajo isto. papige! Mogoče bi bilo pa fino na terapijo, ojačat karakter do te mere, da postaneš imun na razne zasvojitve…pa je. potem se bo tudi ponavljanje in sindrom papige prenehal. Jaz sem nekadilka, in še vseeno precej sproščena, bi rekla, dim mi pač smrdi in me sili na kašljanje. Ne morem tudi zagovarjati čik pavze, ker se mi zdijo bedasto, ker potemtakem, če seštejemo vseh 10 ali 15 minut na dan, bi morali nekadilci delati eno uro manj ali kaj? Sicer pa imaš prav zloba, slovenija res ni resna država, v nobenem pogledu. Upam, da ti posijejo lepši dnevi, do takrat pa uživaj ;-)

  58. MedoTheKing pravi:

    NotoriusBIG nisi nič kaj veliko pameti sedaj pokazal s to izjavo. Me zanima koliko časa boš plačeval kazni.

  59. zloba pravi:

    tadej … eden redkih si, ki zbira celo argumente, ko piše svoj odgovor. fino bi bilo, če pred tem prebereš še tekst, ki ga komentiraš.

    ne govorim o arogantnem zakajanju nekadilcev, tudi ne o posiljevanju s cigaretnim dimom v lokalih in na javnih mestih.

    zahtevam le, da se tistim, ki kadimo, zagotovi možnost izbire – s postavitvijo ustreznih prostorov za kajenje, kjer ne bomo ogrožali zdravja nekadilcev. in to – v doglednem roku, ne pa čez dvesto let.

    če sem zaradi tega razvajen otrok … tudi prav … otroci so mi načeloma bolj všeč od odraslih;)

  60. Tadej pravi:

    @ notoriusBIG: Nisem tvoj dragi.

    Pokaž mi pravico do izbire. Prosm. Vzem v roke ustavo pa si jo preber. Pravice do izbire kot si jo razlagate kadilci po nevem čigavi ideji ni. Če pa se že kakšno pravico tolmači na tak način se zavedajte, da ni brezpogojna in neomejena!

  61. MedoTheKing pravi:

    Tjani je edina fer oseba tle. Je kadilka in je pač reklla da je to njena grda razvada in da tega ni potem potrebno vsiljevat drugim. Lepo povedano TJANI

  62. jony pravi:

    Ma eni se mi pa že prav smilite s tem, ko vidite samo sebe potem pa se po možnosti hvalite kako ste tolerantni do nekadilcec.Nehajte samo jamrati pa to dakažite to tudi v praksi, s tem jamranjem dokazujete ravno nasprotno. Mislim, da je zakon zastavljen čisto pravilno, še vedno mogoče do neke meje je celo še peblag,ker še vedno lahko nekadilce zastrupljate doma in v odprtih prostorih s tem ko jim puhate pod nos.Pa, da ne bo pomote, tudi jaz sem včasih bil kadilec, samo vam povem kajenje je samo grda razvada, ki se jo z dovolj volje odpravit. Raje poglejte koliko denarja zmečete za to svinjarijo, ki se rečejo cigarete, s tem denarjem bi si lahko privoščili kaj bol koristnega zase in za svoje zdravje.

  63. notoriusBIG pravi:

    dragi MTK glede na to da že prejšnji zakon ni funkcioniral in glede na število inšpektorjev ki mi lahko dajo kazen (15 za celo slo haha) je možnost da dobim kazen približno enaka 0. tako da brez skrbi, ko pride jesen se bo veselo kadilo naprej. ipak smo balkanci, tu veljajo druga pravila kot u ˝razvitem zahodnem svetu˝

  64. anti proti kadilec pravi:

    sedaj imamo
    KADILCE
    NEKADILCE
    PROTI KADILCE
    in da sedaj še
    PROTI NEKADILCE
    če je še kak
    PROTI PROTI KADILEC
    kje, naj se javi.

  65. Saša pravi:

    Ja res je,samo mi kadilci vemo,kako je če ne moreš prižgat. Za nas je cigaret kot hrana. Ok trenutno sem brez službe,ampak se bojim ko bom začela delat in ne bom mela kam it na pavzo.Še ko prideš v trgovino kupit cigareta,te bombardirajo s tem zakonom.Pa sej ne grem v lokal kadit,kadim doma.A mi bo zdej kdo reku,da doma pa ne smem kadit? Tud mi kadilci smo ljudje!

  66. Zlatko pravi:

    Diskriminacija i revanšizam.Ja hoču kafiće za pušače i kafiće za nepušače,pa su pravila ponašanja i upozorenje istaknuti na ulazu i zna se ko će smrdeti na dim ili gristi nokte ako zbog društva ode u onaj drugi.
    A u službi…pa po celoj EU su priznali bolest zavisnosti čim su ponudili stručnu pomoč za odvikavanje i ako smo bolesnici ili invalidi,onda imamo pravo na prilagodjene prostorije i prilaze!
    Ili je novi Zakon napravljen sa ciljem da pravi nove žrtve
    U svakom slučaju udara na brojnu ali nejedinstvenu populaciju,računa na osvetnike i proba je za buduče gušenje sloboda

  67. Tadej pravi:

    Zakaj bi pisal o stvareh pred mojim postom. Da bi se odločov a se mi smilš al ne?! Pa kakšna možnost izbire?! Me kr ujezi, da se sklicujete na neki česar ni. Ja ok. Sej ne rečm. Lahko se poskrbi za pravilno izvajanje zakona. Nej se vam postav kadilnce pa vse, sicer na vaše stroške. Nisem tak, da če smo bli mi prej na slabšem bodte še vi, ker to ne prpelje nikamor. Sam je pa res, da se vi najbrž tut s kadilncami ne boste sprjaznl…

  68. anti proti kadilec pravi:

    sploh pa veliko nekadilcev pravi da za ta prav per mora bit vsaj en kadilec zraven.

  69. Tadej pravi:

    ja zihr

  70. Tadej pravi:

    ja zihr, kakšne glupe

  71. Right one pravi:

    Ma kadilci ste daleč od razvajenih otrok…………………..ste glupi.

    Tadej…….baje si eden redkih, ki argumentiraš. Ja kaj pa počnemo ostali ves čas??

    A ni to zadosti velik razlog, da nočemo imeti v prostoru, kjer se nahaja 200 ljudi nato še trideset kadilcev,ki zastrupljajo in zasmrajujejo še ostalih 200. Je to premali argument.

    HEJ ZLOBA, SAJ IMAŠ IZBIRO…………………VES ČAS TI ŽE TROBIMO, DA JE TO NA PROSTEM, KAR SEDAJ TUDI POČNEŠ. A TI JE KDO PREPOVEDAL, DA TAM NE SMEŠ. Jaz se tudi ne vozim po bajti z motorjem z notranjim izgorevanjem.

  72. anti proti kadilec pravi:

    tadej ti si glup

  73. Richie pravi:

    Da pravi nekdo “tako pač je sprijazniti se moramo”
    Če se boste takoj sprijaznili z vsakimi političnimi odločitvami naših ministrov, smo se obsodili na propad pravnomoralnega družbenega življenja.
    Kajti kapitalistično gibanje je vselej bolj čutno in da Vas spomnim ministre voli Folk. Ljudstvo neke države
    daje državi dušo saj država brez prebivalcev nebi ibstajala.
    In potrebno se je zavedati da je življenje ki ga imamo (sedaj)
    samo eno samo, izkoristite ga vendar ne stori drugemu kar sam nebi rad
    doživel tudi v nasprotnem nmenju storjenega.

    čao in mir zvami

  74. notoriusBIG pravi:

    itak Zlatko. to je samo začetek plaza. kmalu ne boš smel pit alkohola, jesti mastno, fukat brez da boš naredil novega državljana, poslušat glasbe ki jo ni predpisala država,…. vse v imenu svobode in dolgega življenja

  75. Right one pravi:

    Zlatko

    Napiši še prosim prevod, ker nekateri pač ne razumemo. Sicer pa očitno pritožuješ zato izvoli, od Slovenske južne meje na vzdol je vse mogoče početi. ZATO SE PRESELI!!

  76. kombo pravi:

    prav vesel sem, da se nervirate. mi nekadilci smo trpeli od rojstva—

    lp vsem kadilcem(in čimprej odnehajte)

  77. nimfa pravi:

    Karakter, ja, ta se resnično meri s cigareti. Stoje aplavdiram in jočem od sreče!

    Kar se pa samega zakona tiče, nekadilci ste v svojem zagovarjanju že povsem iracionalni. Greste v lokal in ker po novem ne smrdite, ko pridete domov, si lahko isto majčko/hlače/gate(?!) oblečete še…kolikokrat že? Niti enkrat! Fliknete jo v koš z umazanim perilom in si zjutraj nataknete nekaj povsem novega – hoditi naokoli v istih cunjah vsak dan menda že lep čas ni sprejemljivo.

    In kako je, ko pridete iz kluba? Prešvicane cunje ne smrdijo? Pa že…

    In preberite si prosim kakšno raziskavo o kajenju in prosim navedite en sam samcat primer smrti zaradi pasivnega kajenja. En sam!

    Potem lahko naštejete še žrtve prometnih in letalskin nesreč, zgolj za primerjavo, ker isto onesnažujejo vaš tako opevan čist zrak, poleg tega pa skrivajo (ali pač ne) še druga tveganja.

    Za vsako rit se palca najde, tudi za vaše dišeče se bo in še bolj vas bo bolelo, ker na človekove pravice gledate približno tako kot fijakerski konj.

    Da ne bo pomote, ne oporekam vam pravice do čistega zraka, vi pa meni oporekate pravico do kajenja.

    Pa saj ni nič novega, da zaradi nesposobnosti države (ciljam na neizvajanje prejšnjega zakona), nastrada manjšina.

    Se bo pa že treba navadit, kne?

  78. Tjani pravi:

    Zloba? A si zdele šla že vmes na kako cigareto k tole na blogu prebiraš? Če ne, potem imaš že eno stvar, ki te pripravi do tega, da pozabiš oz da se osredotočiš na nekaj drugega. Pa če že porabiš 10 min za “čik pavzo” je vseeno če na blogu visiš med službenim časom! Pa še manj očitno je. P.S. Pa še za vse ostale in tudi zame: vedno zmaga boljša stvar nad slabšo! Le videti jo je potrebno in poskusiti! Lep dan vsem skupaj. Grem za kruh in vodo zaslužiti, pa seveda za škatlico cigaret. Katastrofa – VEM!!!

  79. J. Mikec pravi:

    Tvoje pravice se končajo tam, kjer se začnejo pravice drugih, zato ne govoriti o tem, da ti je država uzela pravico, vendar da je postavila zakon, da jo ti ne kratiš drugim. ;)

  80. ali pravi:

    ko berem te komentarje se mi zdi da se sam nekadilci zdaj nas kadilce majo za egiste… poglejte sebe… pa nismo mi krivi ce je lokal narejen tako da nima prostora za nekadilce … oz je en kot nekadilski…. kar se tice vsega zakon pri restavracijah naj bo to mi je normalno, pri barih in podobno pa ne . pa prej ce vas je moto dim ste lako slik kam drugam kjer ni bilo tako zakajeno…. kaj pa mi kadilci DANES NIMAMO DOBENE IZBIRE…

  81. RokRok pravi:

    Sicer nisem prebral vseh komentarjev (ker se mi ne da), ampak se tudi meni zdi, da je tale zakon totalna diskriminacija. Če bi državo tok skrbelo zdravje državljanov bi lahko enostavno prepovedala cigarete , pa bi bil mir (recimo). Sam, od kje bi pa pol država davke pobirala?? Pa od keterga ministra prjatli bi pa služil s kadilnicami? A?

    A se še kdo spomne famoznih nalepk za registracijo avtomobilov? Sej je ista finta …

    Sicer se pa strinjam z Zlobo, da kadilci dejansko rabijo cogareto, sicer ne funkcionirajo. Jaz sem 11 let kadil škatlo na dan, dokler me ni zdravje stisnilo (pri 26 letih če koga zanima) pol sem pa nehal. In dejansko bi moral obstajat lokali za kadilce, ker če človek nima alternative, potem to ni demokracija.

    Eh, pa saj demokracije itak ni

  82. angelc pravi:

    Ja sej, a te niso izurili že prej v pripravljenosti NNNP (nič na ne sme presenetiti; al` pa nobene ne bomo nedolžne pustili). Ni bilo namernih požigov tako kot danes, pa smo kadili. Danes pa stroga prepoved kajenja, namernih požigov pa ful, pa še nobenga dobli, pa tud če so ga je brez posledic. Odlikovanje dobi, to je pa že bolj produktivno.

    Bog ne daj, da ne bi redno hodila k spovedi. Zakaj pa misliš, da so v vseh spovednicah izrezali še luknjo mnogo nižje, poleg zgornjega okenca. Evropa vendarle sloni na krščanskih temeljih. In kajenje je razvada, ki je bog ne odpušča. Pekel.

    Nalepke in prelepke proti kadilcem? Vse za dvig blaginje tistemu, ki je dobil to naročilo…

    Pa koliko se je nekaterim dvignil IQ, ki sedaj nakladajo in doživljajo organizme že ob pogledu na prečrtane cigarete. Ne pa tudi cigare. Uboga Monica Levinsky, le komu ga bo zdej fafala?

  83. notoriusBIG pravi:

    ˝In dejansko bi moral obstajat lokali za kadilce, ker če človek nima alternative, potem to ni demokracija.˝

    povej to velecenjenemu tadeju poznavalcu ustave in človekovih pravic (dokler so to pravice iz njegovega gledišča hahaha)

  84. kerlc pravi:

    Prekleto!

    Jaz sem alkoholik. Odvisen sem! Brez nulapet v krvi ne funkcioniram. In ta zakonodajalska drhal mi ne da nobene možnosti izbire. Na nobeni cesti se tak ne smem voziti z avtom.

    In tak na cesti baje ogrožam druge. Kr neki…. S tem so vendar kršene moje osnovne človekove pravice.

    Naj bo pol cest za alkoholike, pol pa za tiste druge.

  85. Gaper pravi:

    Radikalci v takšni ali drugačni obliki ste tko al pa tko za izgnat v kameno dobo.
    Strinjam se, da se ne kadi tam kje se streže hrana, pa tut če sam sendvič. Potem za v raznorazne pisarne so kadilnice dokaj dobra rešitev. Ni mi pa jasno kaj hudiča, ja pa manjkalo dosedanjemu protikadilskemu zakonu, kar se tiče bifejev. Torej ločen prostor za kadilce in nakadilce. Pri manjših bifejčkih pa se pač naj odločijo (če za razdelitev ni prostora) al bojo kadilski al nekadilski. Res mi ni jasno kaj je tuki narobe… Razen ene par bolnih (beri:radikalnih) glav na mestih kjer ne bi smele bit. in pika.

  86. Ino pravi:

    Mislim, Kerlc, ti si pa totalno budalo… Verjetno tričrert mrtvih na cestah povzročijo kadilci, a?…

  87. kerlc pravi:

    @Ino

    “Verjetno tričrert mrtvih na cestah povzročijo kadilci, a?”

    Ti moram pa prav čestitat. Kaj vse znaš ti razbrat iz teksta. :)

  88. notoriusBIG pravi:

    izredno zanimiva je še ena stvar ki sovpada z to antikadilsko. to je antiteroristični pregledi na letališčih, kjer v imenu varnosti ljudje mirno stojijo in se pustijo maltretirat in zbiranje podatkov pod pretvezo antiterorizma. isto kot prepoved kajenja vse v imenu varnosti, dolgega neskončenga življenja in svobode. hahahaha
    države že ve. ovce so za to da blejejo in sledijo. še malo pa ne bomo rabili več niti volitev. dobrodošli v 1984

  89. joshko pravi:

    men je pa prav slabo ko poslusam nerganja in razne izpade besa, jeze in sploh pomanjkanja demokracije.

    ker so pred 50 leti na veliko oglasevali, da so čiki skoraj da zdravi (če malo karikiram) imamo danes posledice. pa ne samo pri cigaretih.

    kako lahko nekdo tako negoduje in najeda, ker mu nekdo vzame “pravico odločanja”. liberty pa demokracija niso samo čiki!!! ampak še en miljoček drugih stvari, ki bi jih lahko (morali?!) početi pa jih ne smemo.

    in ko je končno nekdo z močjo sprejel PAMETEN zakon, ki dejansko preprečuje zlo nad samim seboj, je zdej vse narobe.
    kadilka si in si odvisna. in jamraš, ker ne moreš kadit? ker ti je nekdo vzel pravico se zastrupljat? in zastrupljat še koga poleg? in nenazadnje farbat stene (delodajalca) in vsega ostalega pohištva?

    ja greh je morda pomislit z drugega zornega kota in na to pogledat kot na pomoč… okay, je nasilna ampak nobena odvisnost ni piece of cake. konec koncev je odločitev svobodna. in še vedno imaš pravico kršit zakon.

    skratka, ja. prava drama. vsi smo postali tako bogi, tako preganjani in tako diskriminirani, da se bomo počasi začeli zbirat v podzemlju.

    in mimogrede? kadim tudi sam. pa fejst.
    in če sem že pri tej stvari slab imam vsaj drugje dovolj moči, da vem kaj je v osnovi zame dobro in kaj ne.

    zasvojenost je TVOJ problem…

  90. chef pravi:

    Preveč jezen zapis, preveč jezni komentarji…

    Brezveze.

    Po mojem je čas, da to zgodbo zaključimo.

  91. vigy pravi:

    Vsi tisti nekadilci, ki tako “strpno” kritizirate kadilce in ki zaradi njih ne morete spiti kavice in zaradi kadilcev težko dihate in … Pomislite na avtomobile, na tovarne , na letalski promet in …, kako je le to šele škodljivo pa imate doma po dva avta in vas to nič ne moti.
    OK. Tako reciklirajte svoje avtomobile si kupite kolesa…pojdite z njimi v službo, na morje… pa bom jest v tistem trenutku NEHAL kadit.

  92. RokRok pravi:

    Kerlc, ti si pa res smešen. Ljudje, ki si med vožnji prižgejo cigater ziher ogrožajo vse okoli sebe bolj kot nekdo ki gre za volan pa 6-ih pirih. Pa še dve travarci je stisnil zraven, da bolj prime …

    Predlagam eno stvar: dejmo še alkohol na javnih mestih prepovedat, ker se ga na vsaki veselici kdo na smrt napije, pa pol vse ostalim teži al se hoče pa po možnosti še pretepat. Pol se pa itak mrtvo pijan v avto vsede pa domov odpelje.

    pa me zanima kakšne bodo med vrlimi slovenclji reakcija na tak zakon, k zdej vsi tok za zdravje skrbijo, pa se jim zdi tale kadilski zakon fenomenalen.

  93. kerlc pravi:

    Pa ne zdaj, Chef! Jaz sem lih začel…. :)

  94. notoriusBIG pravi:

    rokrok kadilski zakon je samo test. ker je ravno ugodna klima na tem tržišču. vse ostalo še sledi.

  95. MamooY pravi:

    Zlatko, RokRok, kapo dol.

    Vse skupaj je le preusmerjanje pozornosti iz resničnih problemov na neumnosti, zaradi katerih bo nekaterim čez leta precej nerodno.

    Odvisnost je bolezen. Trošarine od tobaka prinašajo precej denarja. Kajenje res ni zdravo. Po drugi strani pa ni zdravo tudi:
    - pretirano uživanje alkohola
    - pretirano uživanje maščob
    - pretirano uživanje ogljikovih hidratov
    - onesnaževanje okolja z izpuhi goriv motorjev z notranjim izgorevanjem
    - onesnaževanje okolja s pečmi na fosilna goriva
    - kloriranje pitne vode
    - nitriranje pitne vode
    - odplakovanje industrijskih odplak v reke, potoke in ostale vodne vire
    - uporaba CFC-jev
    - uporaba freonov v klimatskih napravah
    - kemično obdelana živila
    - homogenizirano mleko
    - sintetična hrana za dojenčke
    - pretirano gledanje televizije (več kot 30 minut na dan)
    - drkanje v usnjenih rokavicah za zidarska dela
    - …

    itd itd itd itd …

    Sam ne kadim več, že kar nekaj časa, pred tem pa sem bil na treh škatlah Lucky Strike dnevno oz. nazadnje na škatli cigarilosov na dan (Moods).

    Vsi zakoni, ki takole kar na počez nekaj prepovedujejo, peljejo v čisto Orwellovsko pizdarijo in to ni zdravo. Res ne.

  96. Nekadilec pravi:

    V tem postu sem vido veliko nerganja kadilcev s tega zornega kota kot da jim država krati osnovne človekove pravice. A se seveda motijo. Mi smo če nič drugega demokratična država v kateri ima človek veliko pravic med drugim celo pravico da se zastruplja( s cigareti, alkoholom, drogami) ampak seveda nikjer v ustavi pa ne piše da bi drugi pametnejši državljani morali trpeti zaradi tega.
    Poznam veliko strastnih kadilcev ki so kadili tudi po 20-30 let in so vseeno zbrali voljo in se odvadli. Problem ni v kadilskem zakonu ampak v kadilcih samih. In nekdo je napisal da naj mu povem en sam primer da je nekdo umrl od pasivnega kajenja. Si kdaj slišala za arterio sklerozo? Ta bolezen je bolezen ožilja ki pa jo povzroča prav kajenje tudi pasivno.

    LP to je pač moje mnenje

  97. kerlc pravi:

    @ Rok in vsi ostali, ki niso razmeli poante

    Nisem govoril o nobenem kadilcu v avtih. Pač pa o primerjavi med alkoholiziranem vozniku in kadilcu v množici. Prav tako kot zdaj zakon prepoveduje kajenje v lokalih in s tem ogrožanje zdravja drugih, tako zakon že leta in leta prepoveduje vožnjo v vinjenem stanju. In to jadikovanje zdaj se sliši tako smešno, kot bi se ljudje začeli zgražati, zakaj ne smejo z 1,5 promila za volan, češ da je to njihova pravica.

  98. sosed pravi:

    zloba, popolnoma se strinjam. sam sem kadil 10 let. nehal sem lani novembra in zaenkrat nimam nobenega namena ponovno začeti. in ja, tudi mene je v vmesnem času zelo motil dim v lokalih, ampak to kar so naredili s tem zakonom je pa totalen poden. ne gre za nič drugega kot za maščevanje nekadilcev. bolano, če mene vprašaš! in številni zgornji ‘komentatorji’ samo sledijo tej logiki.

    kje so pa argumenti? zloba jih je naštela kar nekaj in tudi sam bi jih lahko dodal še nekaj, ampak nekatere glave so enostavno preveč zaplankane, da bi jih dosegel z besedo… potem pa blebečejo tja v prazno, kot tisti zajčki, ki jih naviješ, da se sprehajajo v krogu in prepevajo vedno isto pesem (po možnosti tisto od čukov iz prejšnjega posta)…

  99. pavel pravi:

    NAJBOLJŠI ZAKON VSEH ČASOV–SEDAJ UPAM DA SLEDI ŽIGOSANJE (ŠTEMPLJANJE) KO HODITE KADIT NE VEM KAM PA DA SE VIDI KOLIKO UR UKRADETE DELODAJALCU MEDTEM KO NE DELATE NIČ–VLEČETE ČIK

  100. vigy pravi:

    Pa še nekej. Mnogim škodujejo klima naprave. TAKOJ JIH DEJMO UKINIT !!

  101. kerlc pravi:

    Ste pa dali zanimivo iztočnico.

    Zakaj je v avtu prepovedano držanje telefona v roki, kadi pa se lahko. Cigareta je celo nevarnejša, saj jo v sili ne moreš kar odvržti po avtu, kot to lahko storiš s telefonom.

    Meni se zdi to diskriminacija tistih, ki se radi pogovarjajo za volanom s telefonom v roki.

  102. aaaaaa pravi:

    nisem kadilec, kaj pa moja izbira? Kdaj grem lahko jaz v kakšen lokal, da potem ne smrdim kot svinja po dimu in me oči ne prečejo kot vrag? ne serji o teh kadilskih forah, jaz bi vam še take cene nabil, da bi veselo piskali, pa še država bi si opomogla.

  103. Netraider pravi:

    Ma kaj usi neki jamrate, zakon je čist uredu, čist prou je da nou usak rauhu pa smrdeu s tistimi čiki kjer mu bo pasal.
    Namest da tok jamrate bi se lohka začel odvajat, pa šli po kkšne obliže, al čigumije,….

  104. notoriusBIG pravi:

    kerlc. ti si pravi vzorčni model državljana. idealnega podanika. ki tudi scat ne more it če za to država ni izumila potrebnega predpisa. orwell se obrača.

  105. vigy pravi:

    Bravo MamooY .!!

    Upam pa še, da bodo sedaj nekadilci plačevali položnice in kupovali kruh vsem tistim gostinskim delavcem, ki bodo izgubili službo zaradi manjšega obiska v lokalih.
    Jest vem, da bom pivo (če se mi ga ravno zljubi) popil kar doma.

  106. Mojca pravi:

    “pa prej ce vas je moto dim ste lako slik KAM DRUGAM KJER NI BILO TAKO ZAKAJENO….”

    In kje naj bi po tvoje to bilo?

  107. vigy pravi:

    Dragi aaaaaa.
    Če te cigaretni dim tako moti se pa ti vsedi na teraso, popij kavo in odidi. Veš tudi kadilci so ljudje.

  108. Mravljica pravi:

    Najbolj bedno je to, da ste zdej vsi nekadilci takooo zelooo glasni, da vam je zakon rešu živlenje in blablabla… Kolkr vem, se folk ni lih pritozeval nad zakajenimi lokali, bolj al manj so se ga vsi napijali in ga feštali nešteto petkov in sobot.. Sama sem kadilka, pa sm vmes ze ehala..za dve leti. Ampak, ce se drugace kot ob čikecu in kavici ne morem totalno sprostit, je to moj problem, a ne? In če dam še mal čez 2 evrčka za MOJO škatlco, je tud moj problem, a ne? Dragi moji nekadilci, tisti najbolj glasni.. mal bodte pozorni na to, kak sami sebe zastrupljate (s hrano pa z bog ve čim še), sam kaj ko je pa tolk lažje krivit nekoga drugega, ker pač uživa svojih 7 min/cigareto..pa ne naredi 1/4 tolk škode, kokr si jo sami sebi..

  109. Človek pravi:

    Ko berem takšne izjave, kot so komentarji na tem tvojem blogu, vedno pridem do enakega zaključka… Človek je dober, ljudje so slabi… (J.J. Rouseau)… Ljudje so ovce… Država (v tem primeru skupnost držav) se v interesu nadzora ali kapitala odloči za kakršno koli dejanje in človek kot mala ovčka bleja v željeno smer. Dokler ne udari direktno po njem samem. Nekdo se usaja tukaj, da je to zapravljanje časa na delavnem mestu, medtem, ko Slovenija kot edina država v EU še vedno ima ˝malico˝ v enakem smislu, kot vedno. Drugi zaradi cigaret ˝smrdijo˝ in očitno, kot jih opozarja Nimfa, nosijo enaka oblačila dva meseca… Tretji se bojijo za svoje ˝zdravje˝, ki pa je najbolj ogroženo strani zavarovalništva (smer sugestije in avto sugestije), farmacevtskih in prehrambenih industrij… Če bi se pozanimali kaj jedo, bi pomrli, saj so tako prepričani, da živijo ˝zdravo˝. Spet nekateri trdijo, da se ˝pametni˝ odvadi, vendar Pametni vedo, da se človek ničesar ne odvadi, zgolj zamenja odvisnost… Ampak to vedo tisti, ki berejo še kaj drugega kot blog in rumeni tisk… Kako fino je biti moder, ko se krivice dogajajo drugim in koliko smo ˝ljudje˝ sploh še ˝človeški˝, pa je vidno povsod okoli nas… Človek je velika umazana reka, je prav videl Nietzsche…

  110. M.&? pravi:

    huh, pejmo delat ;)

  111. vigy pravi:

    # aaaaaa pravi:
    ob 14:02

    nisem kadilec, kaj pa moja izbira? Kdaj grem lahko jaz v kakšen lokal, da potem ne smrdim kot svinja po dimu in me oči ne prečejo kot vrag? ne serji o teh kadilskih forah, jaz bi vam še take cene nabil, da bi veselo piskali, pa še država bi si opomogla.

    Veliko bolje bi bilo, da bi država nabila astronomske cene cigaretom. To vsaj pomeni, da bi kadilci imeli enake pravice kot nekadilci. (kadiš če hočeš oz. če lahko).
    Prej, ko tega zakona ni bilo nekadilci niste bili diskriminirani, temveč ste lahko utrujali kjerkoli ste hoteli.

  112. Netraider pravi:

    Aja pa še neki, če nebi nas nekadilce ta dim tok motu, tud zdej nebi blo tok ljudi veselih k. zakona oz. če nebi večino ta dim motu, pol nebi nekadilci tok hvalil ta zakon.

  113. RokRok pravi:

    @aaaaaa: edino prav, da nisi kadilec. Nikol ne začeti!! da te ne bo zdravje zjebalo že pr 26 kot mene (čeprav sem se zdej čist k seb spravil, ampak pol leta sem bil pa res bogi).

    In VSI kadilci (bivši in sedanji) se strinjamo, da imate nekadilci pravico dihat “čist” zrak (če verjamete, da je čist) in da naj naredijo lokale za kadilce in za nekadilce. V dani situaciji pa kadilci nimajo izbire.

    Kaj bo pa pozimi, ko bo pol ljudi na bolniških z gripo in angino, ker bojo pač na mrazu kadili?

    @Pavel? Koliko ur se bo pa takrat ukradlo delodajalcem? Sicer pa Pavel? V katerem letu pa ti živiš? Pri meni v službi je čisto vseeno, a delam 5 al pa 15 ur. Moje delo mora biti narejeno in to je vse, kar nadrejene zanima. Al se ti hodiš sam štemplat pa na uro gledat v službo?

  114. Mr. Mojo pravi:

    @Vanja:
    “Vanja pravi:
    ob 11:49
    Ah deh no dej. Te čik pavze v nobeni resni državi niso dovoljene-kod pa je še videl, da med delovnikom vzameš 15 minut, da enega skuriš?”

    Japajade. Poleg Slovenije sem redno delal v dveh resnih državah v štirih različnih firmah. Na primer, v ZDA v Texasu na UT, kjer je sicer bil campus nekadilski, so pa bile pavze za čike dovoljene, celo med izpiti, če so trajali dalj časa.

    Nadalje v New Yorku, sredi srede midtowna, pri Fitzpatrick, Cella, Harper & Scinto, kjer sem pred vhodom v Rockafeller’s Center kadil skupaj z najbolj plačanimi odvetniki v državi. Nikoli ne meni ne njim ni nihče zasikal zaradi pavz.

    Na Danskem sem delal pri Navision Software, kjer je bilo dovoljeno kajenje v pisarnah, če je bila narava dela takšna, da niso drugi hodili v pisarno. Firma je celo preskrbela pepelnike za vse pisarne. Če v pisarni nisi kadil, je bilo povsem normalno, da si šel na cigaret na prosto.
    Mimogrede, zaostali Danci so imeli na vsakem vogalu postavljene hladilnike z osvežilnimi napitki in pivom. Jap, zaposleni so si lahko med službo privoščili pivo, če so hoteli. Nihče ni bil prekajen, nihče se ni pijano opotekal po hodnikih ali se spuščal v pretepe. Bilo je eno najbolj kulturnih in najbolj sofisticiranih delovnih okolij, v katerih sem kdajkoli delal. Presega ga edino moj dom, kjer zdaj delam.

    O, pa še nekaj glede NS. Šefi so postavili eno računalniško igralnico, v njej ene 6-7 računalnikov, povezanih v LAN in dve polici najnovejših računalniških iger. Če je komu zapasal, je šel lahko med delovnim časom nabijat Quake. Tolk ko tem, kako se to dela v resnih in neresnih državah.

    Zdaj mi pa ti daj kakšen primer resne države, kjer se ne sme iti na čik.

  115. webmaher pravi:

    jej, jej, kako ste se skoraj vsi na zlobo spravli-saj se vas ne bo mogla otresti :-)
    če sem jo jaz prav zastopil in upam da sem jo, je point v tem, da bi ona v svoji pisarni kljub vsemu lahko kadila saj “ogroža” samo sebe in nikogar več…in zakon bi bil lahko v takih primerih malo bolj “primeren”…pa nisem kadilec da ne bi kdo slučajno mislil-bova morala z zlobo napisati nov zakon-verjamem, da sva zmožna takega, da bi blo precej manj jeze…

  116. Mr. Mojo pravi:

    Vsem tistim, ki jamrate, da država popuši (no pun intended) ob vsakem kadilcu, ki ga mora zdraviti zaradi njegove razvade. Se strinjam. Dejmo povečat trošarine do te mere, da se bodo dohodki in stroški zdravljenja izenačili.

    Obenem naredimo isto za hamburgerje. Koji kurac bi plačevali stroške zdravljenja zamašenih žil. In seveda povečajmo trošarine za mountain bike & snowboarde. Zakaj kurac bi plačevali stroške zdravljenja polomljenih kosti ekstremnih športnikov. Če se sami polomijo, naj si tudi sami plačajo zdravljenje. See where I’m going?

  117. bobsaap pravi:

    Iz ekonomskega stališča gledano, je vsak tvoj čik izguba za podjetje, … podjetju ne prineseš nič koristnega, ampak samo strošek, tak da, … zamislite se kolk ljudi bo zaradi vas bol zadravih in kolko denarja bodo podjetja prišparala oz koliko več se bo naredilo ko bote vi na dan pokadili 5 cigaret majn, za katero porabite vsaj 1 uro dnevno, plus malca,…pol bi pa še radi da se vam šteje 8 urni delavnik,..daj bejzi no bajzi,…delaj pa nebos misla na čike,…!

  118. Mravljica pravi:

    No, sej po vsaki vojni so vsi heroji:) pravim sam, da zej tolk vpijete, kak hudo boljse zivljenje boste mel in blabla.. prej pa tud kej druga ko mrmranja v brado, da pa ze mal smrdi po čikih, niste zmogl. Eni pač, tisti, ki se zej tak glasni:)

  119. Mravljica pravi:

    Kar se tiče pa službe..moj sodelavc, ki je nekadilc, je pa tko zelo strašno bolj uporaben, ko visi tud po dve uri na netu med delovnim časom? js pa se po 7 minutah odpravm nazaj delat kot najsrečnejši človek tist trenutek in lahko normalno delam naprej? Tak da.. zloba.. u’re not alone:)

  120. 2105 pravi:

    Obvezno je treba vsaj malo zaščititi gostinske lokale.Od tega živijo.Sem za 50% nakadlskega prostora v gostinskem lokalu in to fizično ločenega,ne pa neke črte med mize risat.Zakon je dober samo 20% naj spremenijo v 50% pa bo mir.Vsi bodo zadovoljni,tako kadilci kot nekadilci pa tudi gostilne bodo isto polne kot prej.Sem stoodstotno prepričan,da bi se vsi lokali na to dobro pripravili.Kdor pa v lokalu ne more zagotoviti pol prostora nekadilcem mi je pa prav žal.Sej se tudi vsa podjetja ne morejo prijaviti na kakšen razpis ker so premajhna itd….

  121. Mr. Mojo pravi:

    @Netraider & vsi ostali evforični nekadilci:
    Seveda se nekadilci veselijo zakona, povsem razumljivo. Nihče pa ni pomislil, da bi morda lahko obstajala rešitev, pri kateri bi bili zadovoljni oboji, nekadilci in kadilci. Zakaj menite, da je edina možna rešitev tudi najbolj diskriminatorna?
    Poleg tega pa ta zakon povsem iztenačuje vse javne prostore. Tako nočni klub kot tudi recimo Klinični center. V okolju, ki sicer ni preveč zdravo in se vsak, ki vanj vstopi, tega zaveda, veljajo enaka pravila kot na pediatrični kliniki. Če se odločim, da bom ta zakon ignoriral in pač plačeval kazni, to lahko začnem delati tudi drugje. Na avtobusu, v bolnišnicah, v Ortu. Me prav zanima, ali bi kaznovali LPP, če bi me inšpektor dobil na busu s čikom. Ali KC, če bi kadil na polikliniki v čakalnici.

    Poleg tega lokali niso enakovreden javni prostor vsem ostalim, ki sem jih naštel. Če zaradi manjšega prometa kafič propade, boli državo kurac. Ni ji treba poskrbeti za zadostno število lokalov za vse odjemalce. V takšnem primeru je pa to naenkrat stvar trga in se država v to ne vpleta.

    Nehajmo se sprenevedat.

  122. Človek pravi:

    Hehe, saj ne morem verjet…

    No lej Zloba, da ti slučajno ne bi padel nivo ˝kritičnosti˝ , kako lepo zavajajo svoje državljane mediji ob vsakem koraku.

    POOP TV (upam, dapoznamo lastniško strukturo…), ima na veliko napisan naslov in video:

    —- Protikadilski zakon je začel veljati pred tednom dni in, kot kaže, so ga kadilci dobro sprejeli.—-

    Se smejem, ker jok ni zdrav, pa mogoče bi še koga zaradi tega ogražal…

  123. 2105 pravi:

    Sem nekadilec ampak bravo Mr.Mojo.

  124. nitka pravi:

    o madonca… še jonas nima tok komentarjev.. hehe :)

    drugač pa jst glede zakona nimam mnenja… ne kadim, dim me pa tud ni pretirano nikol motil! :)

  125. Mr. Mojo pravi:

    @2105:
    Problem pri 20 oziroma 50 % prostora je v tem, da zakon ni namenjen zaščiti nekadilcev. To je največji bullshit, ki nam ga servirajo. Če bi to bilo res, ne bi bili ti prostori namenjeni izključno kajenju. Z drugimi besedami, lahko bi si vsaj nesel drink tja. Tega pa po tem zakonu ne smemo. Seveda ne smemo. Saj vse skupaj nima z zaščito nekadilcev absolutno nikakršne veze. Gre za več kot očitno marginalizacijo kadilcev in demonizacijo kajenja kot vedenja. Errm, sem že rekel “nehajmo se sprenevedat”?

  126. zloba pravi:

    če koga skrbi … da se bo zloba utopila v tehle komentarjih … skrb je odveč (čeprav prija:)

    berem tole debato (a se temu še lahko reče debata?:) … pa razmišljam … da nima smisla prav preveč komentirat. preveč diametralno nasprottnih stališč in, kot je sosed lepo ugotovil, premalo … dovolj dojemljivih buč … da bi lahko prišli do kakih smiselnih oziroma uporabnih zaključkov.

    tistemu … ki me je spraševal po čik pavzi … nisem šla ven. v pisarni sem si prižgala čik in spila kavo.

  127. heavyd pravi:

    Država ti je vzela pravico do izbire zastrupljat ali ne ljudi okrog sebe. Bravo država. Smrt fašizmu, svoboda narodu! :))

  128. 2105 pravi:

    Da si neseš pijačo tja more bit samoumevno:Tudi prosta izbira natakarja da ti prinese v prostor pijačo:Zakaj pa ne.V večini ostalih držav je pijača cenejša ,če si jo sam neseš za mizo.Pa se sam odloči a ne.

  129. Morska pravi:

    Ofak. Kdaj pa ste naštancali 127 komentarjev? :) Zloba, welcome back. Jaz grem jutri v London in imam tudi enga vodiča za kratek čas v planu… svet je majhen očitno ali pa samo naši rojaki rinejo v svet :)

  130. babalu pravi:

    Prva reakcija na velike spremembe je vedno velik odpor potem se seveda sčasoma stvari sprejmejo v vsakdan in postanejo del kulture in splošnega obnašanja. VENDAR!!!!…. Ko pohajam z otroci po mestu le ti vidijo pred lokali samo osebe ki kadijo , nekadilci so seveda v lokalih ( to bo še bolj izrazito pozimi) .Ne vem kakšen zgled daje to mladini , da gledajo samo kadilce .Zadevo verjetno dojemajo tako da ko se gre v gostilno se mora tudi prižgati čik in je ZAKON!!! Zadeva je precej podobna zakonu ki prepoveduje pitje alkohola mladoletnim.Potem pa vidiš mladino ki se zapija pred avtomobili in ščije vsepovprek. Mi nismo imeli teh prepovedi pa smo prav tako živi , ne uživamo alkohola in ne kadimo. Kje so bili dolga leta ko so se vrtele reklame o frajerjih ki kadijo in zavajali ljudi h kajenju.

  131. Jožko bodoči kadilec pravi:

    “Vse skupaj je le preusmerjanje pozornosti iz resničnih problemov na neumnosti, zaradi katerih bo nekaterim čez leta precej nerodno.”

    Predlogi za nove zakone in boljšo demokracijo:

    -Vsi državljani postriženi na krtačko(manj uši..)
    -Delovnik vsaj 12 ur, brez odmora
    in malice(delo krepi človeka)
    -Hrana in pijača samo po potrebi(debelost škodi)
    -Davek na čist zrak v svežih in čistih
    lokalih(nekaj kadilskega denarja je treba dobiti nazaj)

    Začel bom kadit!!!

  132. Želja pravi:

    Preden se je sprejemal zakon, bi bilo potrebno g. Bručanu prebrati Ustavo in njene člene. Žalostno, žalostno in zelo zaskrbljujoče. Prepoved kajenja – vse ostalo dovoljeno. Nimam besed, a mislim da je ta zakon zelo vprašljiv.

  133. luigi pravi:

    v enem od prejšnjih postov:
    “kombo pravi:
    ob 13:21
    prav vesel sem, da se nervirate. mi nekadilci smo trpeli od rojstva—

    lp vsem kadilcem(in čimprej odnehajte)”

    ma daj no, pa o kakšnem trpljenju ti govoriš. Pol bi pa že od rojstva kadil in ne bi trpel.
    Si pa res usekan, da lahko praviš da zaradi kadilcev trpiš že od rojstva. mal pomisli na ostale dejavnike v zraku. Čistega zraka NI in ga nikoli ne bo.

    Če ste vsi nekadilci tak željeni tega vašega čistega zraka, potem bi bilo NUJNO POTREBNO zakon priredit za nekadilce, in postaviti komore v lokale namesto za kadilce, obratno za nekadilce in to z napisom VAŠ ČIST ZRAK samo ZA NEKADILCE, kajti po mojem zjutraj v lokalu kofe pije več kadilcev kot nekadilcev.

    Me prav zanima kako bi se to obneslo.

  134. babalu pravi:

    prav imaš Jožko

  135. polux pravi:

    Mogoče bi te lahko razumel, pa te ne. Zakaj naj bi jaz pri večerji v rastavraciji vohal tvoj smrad, kadar sem pri jedi, ti pa mi z užitkom puhaš v nos. Pravtako ne razumem, zakaj naj nekadici plačujejo zdravljenje tvojih težav, ki nastajajo z kajenjem.
    Skleni dodatno zavarovanje za kadilce, umakni se iz javnih prostorov
    in ne kritiziraj državo ali zakonodajo, ki je “končno” naredila nekaj
    pametnega in vas poslala v puščavo.

  136. bruto pravi:

    Ok samo nekaj bom rekel.Sem kadilec in prav se mi zdi da se je sprejel zakon o zavarovanju nekadilcev.AMPAK, ne v takšni obliki.Strinjal bi se da prepovejo kajenje v vseh javnih ustanovah, ampak v BARIH??!?! mislim halo,a so normalni ali kaj?Povejte mi nekaj čisto življenskega: ali bi raje videli da pridete zvečer domov zasmrajeni od cigaretnega dima ali bi raje videli da vas zbije pijanec za volanom???

    Sicer se je resnično brezveze prepirati in diskutirati o tem, zakon je sprejet in tak bo tudi ostal.

    Bi pa rad samo nekaj dodal v kar nisem 100 % prepričan sem pa 98%:

    Baje da se v avtomobilih lahko kadi, če je pa avtomobil napisan na firmo se pa ne sme??- se pravi da če imam jaz npr. svoj s.p. ali pa d.o.o in registriram avto na firmo in si potem nekega lepega popoldneva prižgem cigaret in me ustavi policija: dober dan gospod to bo 115 evrov za vas in 33500 evrov za firmo. N E S M I S E L !!! pa ne mi zdej rečt da je to pod zaščito nekadilcev, to je samo da država bogati na zelo glup način.SPET.

    LP

  137. RokRok pravi:

    @polux: a organiziramo še mitinge kje bomo poslušne državljane učili korakat pa pravilno salutirat? če pa kdo ne bo prišel, lahko pa grmade nazaj uvedemo?

  138. www pravi:

    Odlična ideja ta VAŠ ČIST ZRAK za nekadilce.
    Sedaj pa se ga le pošteno nadihajte, po možnosti ob kakšni kurji farmi, čistilni napravi ali čim podobnim.

  139. Berni pravi:

    HE, HE VŠEČ MI JE CVILJENJE NEKADILCEV!!!

  140. www pravi:

    Dodatno zavarovanje lahko sklenete tudi nekadilci, saj da boste prišli v bar, gostilno ali na delovno mesto boste oz. morate priti skozi vrata, a ne. Ja, tam se pa lahko kadi. Ubožčki, na vse pa le niste mislili. Boste morali pošteno zajeti vaš čist zrak, da ne bo kateremu škodovalo.
    Upam, da ne boste pričeli lesti skozi okna, da bo kateremu spodrsnilo in bo moral iti na bolniško. Dobro se zavarujte, poškodbe na delovnem mestu so dobro plačane.

  141. luigi pravi:

    v enem prejšnjih postov je napisano:
    “Zakaj naj bi jaz pri večerji v rastavraciji vohal tvoj smrad, kadar sem pri jedi, ti pa mi z užitkom puhaš v nos.”

    pa človek dragi, vsaka restavracija ima prostor za nekadilce pa se vsedi tja in problem je rešen. Kako pa ti lako puha nekdo od tu v nos?
    Sem siguren, da nisva in ne bova nikoli skupaj jedla. Drugače pa menjaj partnerja/ico pa ti ne bo puhal ali puhala v nos pri jedi!

    No pa kljub temu da sem jaz kadilec in hodim redno jest v restavracije, pa še nikoli v življenju nisem kadil pred in po jedi, sem pa to opravil ko sem odšel. Drugo pa je ko grem na pijačo!

  142. aljaža pravi:

    ja kadilci a sloh veste kolk košta državo operacija raka na grlu moje šefice mož je bil po operaciji 2 meseca v bolnišnici imel 6 tednov obsevanja ZELO MOČNEGA pa še ne vedo al bo zvozu al ne kail pa je 20 let po 2 škatlce na dan a ne bi blo fajn ko bi sem mogu plačat račun zdravljenja …pa bi mel že nekaj časa novo pediatrično bolnico ker jo nucamo …sama sem bila 2 dni in noči od sinu v bolnišnici tam pa se vprašaš za kadilce ki je dnar za otroke k so naši sončki pa NE BY

  143. Zlatko pravi:

    Totalna polarizacija.
    Komentari pušača imaju više logike,kao da duvan podstiče razmišljanje.
    Možda je to PRAVI razlog za ovaj Zakon NE MISLITE – UBOGAJTE!!!

  144. luigi pravi:

    če bi država tako močno želela, bi za kliniko denar že dala, ampak tukaj je velik vprašaj???

    Mal poglej v uradni list “Proračun RS” (zelo debel izvod), pa tam vidiš kaj delajo z denarjem. Razmetavajo ga popolnoma brez veze, tam kjer pa bi bilo NUJNO POTREBNO dati denar pa je postavka 0,00€ ali pa verjeli ali ne tudi -0,00€.

    Država pa za operacijo verjetno ne da nič, zato je zavarovalnica!

  145. Dule pravi:

    Meni je zakon vsec, ker mi sedaj, ko bom iskal novo sluzbo, ne bo treba vec sprasevat, ce se v pisarnah kadi. Vedno se mi je zdel, kot da je z mano kej narobe, ker ne kadim.

    Upam le, da striktno izvajanje proti kadilskega zakona ni le zacetna evforija, ki bo pod vplivi lobijev pocasi izvenela.

  146. www pravi:

    Ja, ja. Verjetno bi se marsikateri EUR lahko namenil za kaj boljšega oz. bolj humanega. Za otroke, seveda. Res so naši sončki. Se popolnoma strinjam. Če bi vedel, da bo šel denar res za naše otroke, bi pri vsaki škatvici cigaret dal še nekaj zraven, ni problema. Vendar pa nikar in res nikar ne iščite vse slabo v ljudeh, ki kadijo.
    Denar gre od nas vseh, tako kadilcev kot nekadilcev. Za rakom zbolevajo tako kadilci kot nekadilci in tudi ne samo zaradi cigaret. V bolnico hodijo tako kadilci kot nekadilci zaradi različnih stvari.

  147. sonny pravi:

    Ma sej ne morš verjet kakšni komentarji, mislm polom. Pa kaj vam ni jasn.

    Oboji ste čis mim, prvo čist zrak, mislm a se sploh zavedate, da smo srečni da se lahko sprehajamo po mestu brez maske in to v glavnem mestu, pa a kej gledate televizijo oz. hodte po Svet? Smo eni redkih prestolnic, kjer je zrak nenormalno čist, pizda gozdovi povsod, grem na rašico, je neki najlepšga ko vohoš listje. VODO LAHKO PIJEM IZ PIPE, mislm halo, js vriskam od tega da lahko.

    In potem ravno zarad takih ljudje, ko mislijo npr. da kajenjea pa 10x manj onesnažuje kot ne vem avto oz. zarad takega mišljenja bodo čez cca 50 let to kar sem sedaj napisu ozraku in vodi sanje, A RAZUMETE, VSI.

    Potem o kršenju človeških pravic, ma mislm, VSEM PRIPOROČAM LEPO POTOVANJE NPR. V SEVERNO KOREJO. In potem poročajte, kako je bilo ko boste prišli nazaj oz. koko ste lahko srečni da živite v taki državi. In potem zarad enga tega usranga zakona takle direndaj.

    Mislim nikjer ni bilo tolk negodovanja ob uvedbi zakono kot pri nas, ker pač slovenci mormo bit taki da se pritožujemo čez vse in vsakogar, sej, da me ne boste narobe razumel, do neke mere je to seveda treba oz. seveda stanje pri nas ni rožnato, samo zarad takih ljudi je Slovenija tm k je.. v kurcu. In če bi se sam mal zavedal v kakšni lepi državi živimo, bi bilo fajn. Tukaj se lahko prtožujemo čez recimo janšo in mu ne vem kaj govorimo, a rezumete da vs zarad tega tam v tisti državi npr. kot sem navedel zaprejo.

    Bil sem tudi v Mehiki. Tam ponoči brez pištole plus skupinice parih mrg ne smeš hodt, a vam je kej bolj jasno sedaj. Fak.

    In zdej kadilci tko jokate da ne vem kaj, ko da pizda so vam uzel ne vem kaj. Pač zakon je in ga upoštevi če češ, sej ti noben prav da ga. In Mojo al kdo, se strinjam, da recimo kot ti praviš je narobe da je tako diskriminatoren in da nej se uvede milejši zakon. Samo če se ne upoštevajo niti taki po tvojem diskriminatorni zakoni, kaj bi blo šele z bolj milejšimi npr.

    Zakoni so, jebet ga, tko k sm prej reku, men je tud bad k nemorm kr enga ubit k mi gre na k*****, sam potem recimo da bi obstajala taka svoboda bi tud drug mene brezveze fentu. In zato so omejitve.
    In še enkrat vprašam ste za to, da se uvede zakon DOVOLJENEGA KAJENJA POVSOD IN KADARKOLI, jz sm za, a štekate zakaj?

  148. sonny pravi:

    pol pa te otročji, am ja sej pol pa nekadilci tud lahko zavarovnje pa ne vem kadilci lahko tud to, pa spet nekadilci lahko se tud zaprete v škatlo pa ne vem kaj mislm, fak.

  149. www pravi:

    Ma ja, res fak. V SEVERNO KOREJO bi moral verjetno iti ti in to pred nekaj časa preden te je tako zelo začelo motiti kajenje. A te moti še kaj. Če te ne, te pa verjetno še bo. Pojdi k izvoru. Ja v pm., kaj si boste pa sedaj namislili.
    VODO LAHKO PIJEM IZ PIPE, mislm halo, js vriskam od tega da lahko.
    Ja, kaj pa misliš, da jaz pa ne. A zdaj pa dim škoduje že vodi. Da dol padeš.
    Počisti najprej tam, kjer je res potrebno.
    Pa takšne, da sedaj pa več ne smrdi po cigaretih. Po čem pa sedaj. Po rožicah sigurno ne.

  150. Tadej pravi:

    TOLE JE BREZVEZE. Jebiga eni smo “velecenjeni” ker poznamo ustavo, in zato izpademo sitni. Eni bi pa radi neki dosegl za kar nimajo nobenih pogojev pa zagrenjeni težijo vsakmu k se ne strinja z njihovimi primitivnimi načeli. NotariusBIG brez zamere, sam tole letiu nate, jz vem kaj govorim, ker mal poznam zadeve. Ti bi pa rd izumu toplo vodo.

    Je pa tole zadnji moj zapis kle, ker tole ni nobena konstruktivna ampak samo kregaje v kateri bojo kadilci spet izpadl najbl bogi ker pač nimajo SVOBODE IZBIRE-karkoli se že skriva pod njihovim/vašem pojomovanjem le tega….

  151. G4B1 pravi:

    dejte no mir nekadilci hinavski. zdej pa vsi sedite zunej s svojimi kolegi, ki kadijo. matr da bi res nardil tko da bi se lokali delili na kadilske in nekadilske, vam nardim tko da v kadilske sploh nimate vec vstopa. sam civkate nekej v prazno.
    in se enkrat, me bas boli ce pac ne smem noter kadit, sama sem kriva, kaj sem pa janso obkrozla nazadne. na zivce mi gre samo to vase trobljenje kako je kajenje skodljivo in da nej nehamo. tud js placujem zdravstveno zavarovanje, pa na moj racun nekteri prebivajo na pohorskem dvoru, nekteri pa metadon dobivajo.

  152. sonny pravi:

    mislm kaj pa teb ni jasn, mislm da si narobe razumel post, kot vidš v prvem stavku drugega odtavka pravim “oboji ste mim”, res je sem nekadilec, vendar me kajenja nikoli ni ne vem kako motilo, kot sem navajam v sestavku, me motijo taki ljudje kot si ti, razumeš, obračajo besede in potem je situacija takšna karkšna je. Mislm povej mi ke sm napiso da me kadilci TAKO motijo, ke da DIM onasnežuje vodo. mah brezveze, samo potrdil si mojo tezo.

  153. Netraider pravi:

    G4B1 hvala bogu, da ne razmišlajo usi tko k ti, ker če bi usi tko razmišlal pol bi bla pa res ‘tema’ na tem svet.

    LP

  154. G4B1 pravi:

    netraider, i ti nisi baš biser

  155. Morska pravi:

    Toliko komentarjev in toliko ljudi, pa skoraj nič pametnega za prebrati.
    Kaj hudiča imate od tega tisti, ki žalite in stresate kletvice po “nasprotnikih”? Se ob tem sprostite ali kaj? Če je odgovor pritrdilen, niste kaj dosti drugačni od tistih, ki segajo po čiku.
    Poleg tega se ne zavedate, da žalite nekoga, ki bo lahko v prihodnje nehal kaditi in bo kar naenkrat na “istem bregu kot vi”. A takrat bo kar naenkrat dober? Človeka ne določa to, ali je kadilec ali ne, temveč njegov karakter, ki določa njegovo obnašanje do drugih, kadilcev in nekadilcev.
    Zakon pa je res pomanjkljiv. Vsak, ki objektivno pogleda, lahko temu pritrdi. Začel je veljati brez podzakonskih aktov, brez katerih lokali ne morejo urediti kadilnic, ker še ni znano, kako naj bi to bilo izvedeno. To je pomanjkljivost.
    Pis. :)

  156. MATJAŽ - šport, narava, fotografija - BLOG pravi:

    [...] a vendar se ne morem strinjati s tem … da tistim ki se želijo zastrupljati … ne omogočimo prostorov za kajenje v podjetjih1 … in jih pošiljamo na dvorišča in parkirišča2 [...]

  157. tiger14 pravi:

    zakaj za vraga moramo imeti vse predpisano……kam sploh vodi ta svet…kaj bo naslednji zakon….sranje najdlje 5 minut….ne vem no, kadilci so itak v manjsini in pol se bunijo tisti, ki ne kadijo….nekdo bi se spomnu, naredu lokal za nekadilce in sluzu na ta racun…..ne ne, to pa ne…je treba predpise, kazni in polno policajev, da bi to nadzirali…..pol pa ni cuden, da ima Slovenija najvecje davke na svetu…..
    mi je 1x nek notarcek ponosno kazal kog knjig obsega slovenska zakonodaja……..fuck, groza, saj je vse predpisano. Kje je svoboda, nasa izbira kako bomo ziveli in kaj bomo delali……
    je kr res, da smo ljudje najbolj neumna zivalska vrsta na svetu…..ma ze ob najmanjsem problemu se ne znajdemo…

  158. Tamarčka pravi:

    Uf, tale pa ti je ratal. Z užitkom sem ga prebrala ne glede na črno-belo podlago. ;) Sicer pa, to je popolnoma brezplodna debata, kar se je dokazalo že mnogokrat do zdaj. Nekadilci so pač dobili krila, kar se vidi po totalno iracionalnih komentarjih. Bi pa vprašala nekadilce – kolkokrat so do sedaj sedli vsipani za volan in s tem smrtonosno ogrožali okolico? ;)

  159. Netraider pravi:

    Pa kaj flancaš, kva bi zdej rad povedu da kadilci pa ne pijejo, drugač je pa tud to prepovedan z zakonom da si ‘vsipan’ za volanom.

  160. zloba pravi:

    morska … ne vem zakaj … ampak … po glavi se mi motajo besede … ‘opustite upanje, vi, ki vstopate’:) vem, da svoje zapise malo bolj ‘ostro’ zastavljam, vseeno pa sem upala … na kako konstruktivno debato … dobila pa … poplavo kometarjev. jebi ga … človek nikoli ne more imeti vsega. (ne)kadilci … tudi ne.
    uživaj v londonu … in ko se vrneš … greva na kofe. jaz s čikom, ti brez;)

    tamarčka … res hvala za obisk (čeprav sem še vedno črno-bela;)

  161. t. pravi:

    če bi bil jaz precednik ne bi prepovedal samo kajenja ampak vse, čisto vse, brez izjeme. dovoljene bi bile samo drakonske kazni.

  162. Matjaž pravi:

    tamarčka in zloba … lepo je napisala nataša … v komentarju na mojem blogu … “kadilski zakon pa nebi bil potreben, če bi se zavedali, da se pravice kadilcev končajo pri pravicah nekadilcev” ;-)

  163. sonny pravi:

    Sam to….čestitke zlobi za toliko komentarjev! :)

  164. Tamarčka pravi:

    Pa kaj je z vami ljudje? Halo!? Še zdaj niste dojeli, da prepovedi kajenja v lokalih pravzaprav ne nasprotuje nihče. Tudi večina kadilcev ne. Poanta je čisto drugje. Očitno tudi v tem primeru deluje psihologija množic.

  165. nimfa pravi:

    Amazing! Kako se pogovarjat z nekom, ki mu je najbolj pomembno v življenju to, da diši ?!

    Pri takšni mentaliteti me res čudi, da Drobničev predlog zakona ni šel skoz…

  166. zloba pravi:

    nimfa … nasmehneš se … in greš naprej;)

    pa škoda … ker drobničev predlog ni bil podprt. mogoče slovenci potrebujemo kak res bizaren zakon … da se nehamo obnašati kot topoglave ovce, ki jim je edino veselje pljuvati po tistemu, ki razmišlja drugače.

    predlagam popolno prepoved uživanja kave in alkohola, seksanja in nošenja minikril. zapovejmo bele nogavice in uvedimo obvezno jutranjo molitev. obvezno branje? rekla bi kaka od drnovškovih ‘umetnij’ … pa se bojim, da bom izžvižgana. kaj pa janševi okopi, al kaj je že spisal?

  167. nimfa pravi:

    Ja saj točno to počnem že cel dan, smejem se. Sam kaj, ko pa je vse skupaj ena sama žalost.

    Pri takem se človek res vpraša…Who wants to live forever?!

    Okopi je rekla. :) Sam res…

  168. zloba pravi:

    prihrani še malčk smeha za jutri;) te pridem živcirat.

    i want to live forever … i want to live forever … i want … i want … o kolk enih reči si jst želim;)

  169. nimfa pravi:

    Odlično! :smrtnoresna:

    Mi boš jutr povedala, komej čakam. Še enkrat gremo spat! ;)

  170. anonimni pravi:

    Kot je včeraj v TV klubu dejal B. Barovič: ” Naj zakonsko omogočijo gostincem, da odprejo lokale za kadilce.”
    Samo potem bo lokal za nekadilce PRAZEN!!!

  171. lonDON pravi:

    Jutri se bo v Stari Ljubljani kadilo da bo joj!! :) Zloba, ti si pa tole tako zakuhala, da se bojim da bo tale zapis sel jutri na dnevno tocko v parlament! Ga bom mejlal Barovicu hehe Bravo!

  172. Jurc pravi:

    Še ena za mrmranje v glavi naslednje dni. Tokrat v kontekstu :)

    http://youtube.com/watch?v=HXWXQeHCWpo

  173. zloba pravi:

    anonimni … politikov načeloma ne maram … ampak barovič je imel včeraj tolk lep … kadilski glas in umirjen nastop … da mi je kar k srcu prirasel;)

    london … sej me poznaš. trpežna sem kot sam vrag … le čikov mi ne smeš vzet. kar pa se poplave komentarjev tiče … jst nč kriva. nestrpneži samo čakajo na povod. kakršenkoli. če bomo jutri zakadili pol stare ljubljane, pa bo moj zapis … presegel vsa pričakovanja;)

    jurc … grem čekirat:)

  174. Pi.Roman pravi:

    Off topic: Oj, zloba, a na dopustu bereš samo komentarje, mailov pa ne?

  175. feniks pravi:

    Iz prebranega ugotavljam, da kadilci priznavamo nekadilcem njihovo pravico do čistega zraka.
    Prav tako se da razbrati, da tudi nekadilci ne oporekajo naši pravici, da kadimo.
    Kadilci ne zavračamo nekadilcev v svoji družbi.
    Nekadilci se večinoma izrekate proti naši družbi v istih prostorih.

    Zanima me, če imate nekadilci karkoli proti, če gremo kadilci kaditi v svoje lokale?
    Če imate, ali to pomeni, da nas pravzaprav hočete imeti v svoji družbi le, da moramo biti takšni kot si vi predstavljate, da moramo biti?
    Ali to pomeni, da nas pravzaprav ljubite, le, da je vaša ljubezen zelo pogojna?
    Če nam “dovolite”, da kadimo pred vrati in v vitrinah ali ni to nekaj kar spominja na kazen? Boste pri ogledovanju nas v takšnih situacijah masturbirali?
    Je potem takem vaša ljubezen sadistična?
    Sam nisem mazohist in bi se umaknil v svoj lokal, če dovolite (ne vem zakaj ne bi, tudi kadilskega osebja je dovolj, zadovoljen bi pa bil tudi z avtomati) in prekinil to nesrečno ljubezen.
    Bi jo želeli prekiniti vi?

  176. neverbalec pravi:

    Odšla je pravica do čika, pravica do splava zaenkrat ostaja.

  177. zloba pravi:

    pi.roman … na mail mi pošiljajo tudi službene zadeve … pa ga po osmi uri … le redko prebiram. sori. že odgovorila;)

    feniks … kaj reči …. hmmm … ljubezen je čudna reč. in ja … ljudje radi pogojujemo. če ti skuhaš … bom jaz pomila … če moram danes seksati … jutri ne bom. zdej pa … dej mi že tisti čik :)

    neverbalec … a ni ena sitna tema dost? :-D

  178. Andrej pravi:

    Feniks, ti, očitno, sploh ne veš o čem pišeš – novi zakon naj bi varoval ZAPOSLENE v lokalih pred cigaretnim dimom, ne pa gostov. Seveda je to le način, da se obvaruje tudi ostale goste. Govoriš o lokalih za kadilce – ja seveda, kako pa boš to prenesel v prakso? Menda ti je jasno, da je to povsem nemogoče. Krasno je, če se rešiš zasvojenosti, ki slabo vpliva na vse, pa ne boš imel težav z nobenim zakonom in predpisom več. Če bi kadilci pol toliko volje, kot je investirajo v kritiko novega zakona usmerili v odvajanje od kajenja, bi jih polovica že nehala kaditi.

  179. zloba pravi:

    and here we go again … :)

  180. Lali pravi:

    Sem nekadilka, vendar se popolnoma strinjam z Zlobo,..meni se zdi vse skupaj po domače povedano podjebavanje folka,…ja madona, če so cigarete res takšno družbeno zlo, ne vem zakaj ga potem država še podpira (beri -sploh dovoljuje),….briga njih dobrobit ljudi, zanima jih samo denar, pa naj bo od visokih trošarin na cigarete ali od kletk za kadilce, ki jih bodo zdaj z mastnim zaslužkom prodajali nekateri,…..

  181. mark pravi:

    hm, tale tema bo pa evergreen postala, se mi zdi, da sploh ne rabite ničesar drugega, dokler te kosti ne oglodate, mimogrede, to ne bo kmalu, si boste
    kar lepo prste in jezike obrusili; vsekakor pa do naslednje vnebo vpijoče te-
    me ne potrebujemo nič novega!
    a tisto o vroči juhi pa tukaj ne bi kazalo upoštevat?
    saj je čist v redu, juha, mislim …:)

  182. Vanja pravi:

    mr mojo ja pa jade, kdaj si v NewOyrku med malico popil pivo? Tako, ko bi zavohali alkohol na tvoji sapi, bi bil spohan, dragi moj. adijo služba!. Seveda imajo čik pavze-točno določene dvakrat po 15 minut pavze ti pripada, tako kadilecm kot nekadilcem, in pa enkrat pol ure za malico -seveda lahko vmes kadiš-in te pol ure boš itak moral noter prinesti. Da bi pa vsek pol ure šel na čik pavzo-tako kot pri nas , pa ni šans. Ne govorim na pamet dragi moj, imam bleščeč potni list zahodne države tam čez lužo ;-)
    Na živce mi gre kar kar naenkrat smo nekadilci nazadnjaški in maščevalni in neracionalni v svojem sovraštvu do kadilcev hahahaha, meni je samo super, da mi nihče več v ksiht ne bo pihal, čeprav mi to še vedno delajo, ko sedim zunaj na kavici z vozičkom, se najde kakšna glupača, ki drži po damsko cigaret tam dva metra od sebe in dim gre ravno v moj voziček z dojenčkom.

  183. Armando Him Self pravi:

    Uglavnem .. kera patetična kadilka. Pišeš o tem da si odvisna, preprosto pojdi na zdravljenje. Pišeš da moraš iz tretjega štuka da lahko kadiš ker si odvisna kadilka. Še enkrat pojdi na zdravljenje in kot drugo jest se vsako leto prevozim jebenih 1000+ km zato, da lahko uživam v muzki, ker mi v jebeni ljubljani noben kurac noče priredit partyja na katerem bi lahko poslušal Faithless in Chemical Brothers skupaj, s tem da priznam da sem odvisen od muske ;) Uglavnem nauk zgodbe .. svoje govno sama jej pa pusti nas, ki u bistvu ga nočemo s tabo, pri miru ;) ..
    Ni mi prov tak zakon kot je .. sam qrc začni se s politko ukvarjat in pač potrudi se da boš ti pisala zakone .. do takrat ti pa le mirno priporočam da vzameš sprehode iz tretjega štuka v dobro, shujšala boš prej preden nehaš kadit ;) ..

    PS: zadnji stavek je bil na pamet, ker ne vem kako zgledaš !

  184. Mr Mojo pravi:

    @Vanja:
    Če bi prebrala moj zapis, ne bi mešala New Yorka in piva, saj sem povedal, da so bili hladilniki spivom na Danskem. Sicer pa vse ostalo drži. V New Yorku sem kadil kolikokrat in kadarkoli sem želel, ni bilo pomembno, kdaj pridem v službo niti kdaj grem, štelo je samo to, ali je bilo delo opravljeno ali ne. Prav tako v Texasu. Čeprav sem imel 20-urni delavnik, sem delal toliko, kolikor je bilo potrebno, da so bile stvari opravljene, včasih malo več, včasih malo manj, in nikoli se ni zgodilo, da bi kdorkoli sploh omenil te čik pavze, kaj šele, da bi mi jih omejeval ali se zaradi njih kakorkoli bunil. As long as the job was done.
    Aja, niti v eni od omenjenih služb mi nihče ni štel opravljenih delovnih ur. V službi sem bil bistveno manj časa kot v Sloveniji, kjer sem se moral štancat.
    Tako, tudi jaz ne govorim na pamet.
    Glede tega, kar ti gre pa na živce, well, you must have confused me withj someone who gives a fuck. Zardi tvoje pravice, da ti nihče ne piha v voziček z dojenčkom (česar normalni tako ali tako nismo počeli, hudiča, jaz sem še celo štoparje, ki sem jih pobral, spraševal, če jih moti, če kadim), jaz zdaj ne morem v Ortu prižgat čika ob drinku. Vidiš razliko? Pa thanks a lot. Do zdaj smo imeli razlog za bit obzirni, zdaj pa tega razloga naenkrat ni več.
    Skratka, jebite se, imejte čisti zrak in vsedite se mi pred prižgan čik in delajte frise, I double dare you.

  185. nimfa pravi:

    Mr. Mojo, a še štoparje pobiraš?! Ti pa si en sick motherfucker! ;)

    p.s. upam, da se vidmo dons. :)

  186. feniks pravi:

    Andrej, nočem se rešiti zasvojenosti. Cigaret mi da več užitka kot deset nekadilcev, sicer čisto določenih pa vseeno.
    Sicer pa sem opazil, da če je komentar daljši od nekaj vrstic nekdo prebere prva dva stavka, prevzamejo ga čustva, oči se mu zameglijo in sploh ne more dojeti celotnega sporočila.
    Seveda na podlagi tega spiše komentar, ki je popolnoma brezpredmeten za tiste, ki so prebrali in dojeli vse.
    Če jaz kot potrošnik-kadilec iščem prostor kjer bom lahko v miru kadil in mi ga je nekdo pripravljen ponuditi, poleg tega pa tudi sam kadi, kako lahko tukaj vmes poseže država, ki te iste proizvode monopolno trži in ima z njimi ekstra profit.
    Poleg tega sem zapisal, da so kadilnice lahko opremljene tudi s samopostrežnimi avtomati. Kje je tukaj zaščita zaposlenih?
    V nekem članku je novinarka vprašala inšpektorico ali bodo kadilci lahko zaobšli zakon z ustanavljanjem društev. Na to je le-ta odgovorila, da to ne bo šlo, ker so prostori društva – poslovni prostori. Tako avtomatično podlegajo prepovedi.

    No to je dokaz, da ne gre za zaščito zaposlenih. Nikjer ne boste kadili, če pa že boste potem boste kot izobčenci – vsem na očeh in otrokom za strah in poduk. Pranger pač. In odrekanje osnovnih pravic, delni odvzem opravilne sposonosti, da ne pišem o spoštovanju delovanja trga.

    In komentar tebi Vanja: ti si tista, ki ščiti svojega otroka. Sam svojih nikoli ne izpostavljam cigaretnemu dimu. Ne doma, ne v avtu. Nikoli jih nisem vlačil v zakajene lokale. Če ni bilo varstva smo ostali doma.
    Sem pa v lokalih ob najbolj čudnih urah zasledil otroke in celo dojenčke. Starši so imeli svoje družabno življenje, otrok je pa ves zaspan milo prosil, če gredo lahko domov. Spet drugi mislijo, da je v ceno pijače vračunano varstvo in otroka popolnoma prepustijo gostinskemu osebju, ki jezno škrta z zobmi. Otrok včasih išče pozornost tudi pri drugih gostih in pred kratkim je do mene priracalo bitje, ki je komaj shodilo. Mati ga ni pogrešala celih 10 minut. Potem je prišla iskat “porednico, ki stalno beži in, ki bi itak šla z vsakim”!?
    Če svojega otroka ne umakneš, ker je zraven prekleta kadilka, ki bi “morala” zanj skrbeti potem si pripravljena lastnega otroka žrtvovati zato, da dotični nekaj dokažeš.
    Zdaj je v lokalih čist zrak. Vsedi se noter.

Komentiraj